نجات جان گریلیش از سقوط از اتوبوس (عکس)

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، در جریان رژه قهرمانی این تیم نزدیک بود دو بار از روی اتوبوس سقوط کند. تصاویر نجات جان گریلیش از سقوط از اتوبوس را ببینید.

نجات جان گریلیش از سقوط از اتوبوس

به گزارش “ورزشی“، منچسترسیتی روز گذشته رژه عظیم و باشکوهی را در شهر منچستر و با شرکت هوادارانش برگزار کرد. رژه‌ای نه به باشکوهی سال گذشته، اما برای اینکه قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرد. با اینکه آن‌ها موفق نشدند در مسابقه برابر منچستریونایتد از عنوان قهرمانی دفاع کنند، اما در هر صورت جشن قهرمانی خود را برگزار کردند.

این تیم در این فصل رکوردی تاریخی را به نام خودش ثبت کرد. آن‌ها به اولین تیمی تبدیل شدند که در چهار دوره متوالی از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس جام قهرمانی لیگ را بالای سر می‌برد. رکوردی که شاید تا مدتی طولانی برای هر تیم دیگری دست‌نیافتنی باشد. این در آن صورت است که منچسترسیتی سال یا سال‌های آینده به بهبود این رکورد ادامه ندهد!

گریلیش، همیشه پردردسر در مراسم

گریلیش هم در این مراسم حضور پیدا کرده‌بود. اتفاق عجیبی که برای او پیش‌آمد که توجه بسیاری از طرفداران و رسانه‌ها را به خود جلب کرد. این بازیکن که طبق معمول در حال خوشحالی بی حدوحصر از قهرمانی بود ، دو بار نزدیک بود با حرکت ناگهانی اتوبوس به پایین سقوط کند. اما هم‌تیمی‌هایش روبن دیاز و جرمی دوکو مانع از این اتفاق شدند. به همین خاطر اتفاق ناگواری رخ نداد.

رسانه‌های انگلیسی پیش از این ادعا کردند که پپ گواردیولا با جدایی این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موافقت کرده‌است. به همین خاطر، او پیش از آغاز فصل آینده سیتی را به مقصد باشگاهی دیگر می‌تواند ترک کند. از بایرن مونیخ به عنوان یک مقصد احتمالی یاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *