نظر تیم کیهیل درباره تیم ملی ایران

تیم کیهیل درباره تیم ملی ایران در تونمنت کنونی صحبت می‌کند. نظر تیم کیهیل درباره تیم ملی ایران بسیار مثبت و امیدوارکننده است.

نظر تیم کیهیل درباره تیم ملی ایران

به گزارش ورزشی، بدون شک یکی از ستاره های 20 سال اخیر فوتبال آسیا، آنها تیم کیهیل است. به گزارش وب سایت «ورزشی»، کاپیتان اسبق تیم ملی استرالیا سابقه قهرمانی در جام ملت‌ها را نیز دارد. او سابقه سال‌ها بازی برای اورتون، شانگهای شهنوا، میلوال و نیویورک ردبولز را در کارنامه دارد. او سال ۲۰۱۹ نیز در باشگاه جمشیدپور هند از فوتبال خداحافظی کرد. کیهیل پس از بازی استرالیا مقابل سوریه در ورزشگاه احمد بن علی درباره شرایط تیم ملی استرالیا و ایران در این جام صحبت کرد.

او صحبت‌هایش در مورد تیم ملی ایران را بدین شکل شروع کرد: «ایران شانس بالایی برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارد. شما مهاجمانی توانمندی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی در اختیار دارید که می‌توانند تعیین کننده باشند. آنها فوق‌العاده هستند و به خاطر فکر می‌کنم ایران شانس بالایی برای قهرمانی دارد.»

کاپیتان سابق استرالیا به این نکته مهم درباره تیم ملی ایران هم اشاره کرد: «نکته مهم درباره تیم ملی ایران این است که شما تیم و ترکیب کاملی دارید. یعنی علاوه بر ستاره های بزرگ، از یک نیمکت قوی از بازیکنان در اختیار دارید. ایران در هر پست دو بازیکن مطرح دارد و همین موضوع شانس قهرمانی ایران را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه این بازیکنان هماهنگ هستند سال‌هاست کنار هم بازی می‌کنند. چنین چیزی برای موفقیت در یک تونمنت بززرگ مهم است.»

نظر کیهیل درباره مدعی اصلی قهرمانی

نظر کیهیل درباره مدعی اصلی قهرمانی

کیهیل درباره مدعی اصلی قهرمانی و پیش‌بینی خود از قهرمان گفت: «از حالا نمی‌تون گفت ایران شانس اول قهرمانی است. چون باید مرحله گروهی تمام شود. آن وقت راحت‌تر  می‌توان نظر داد. تنها نکته‌ای که می‌توان گفت این است که ایران از شانس‌های اصلی قهرمانی خواهد بود.»

او درباره مدعیان اصلی گفت: «قطر، کره‌جنوبی، استرالیا، ژاپن و البته ایران مدعی قهرمانی هستند. مطمئن باشید یکی از این تیم‌ها قهرمان می‌شود. چون شما ایرانی هستید یک جمله دیگر هم درباره تیم شما می‌گویم. اولین بازی را خوب شروع کردید و تیم‌تان عالی است. بخت زیادی برای قهرمانی دارید.»

ستاره سابق تیم ملی استرالیا با ۱۰۸ بازی ملی و ۵۰ گل زده، در پایان درباره شرایط تیم ملی استرالیا هم صحبت کرد: «تیم ما هم بازیکنان خیلی خوبی دارد، درست مانند ایران. بازیکنان باکیفیتی داریم که می‌توانیم روی آنها حساب باز کنیم. در مراحل بالاتر البته استرالیا کار سختی خواهیم داشت. چون تیم نسبتاً جوان است و تجربه کافی ندارند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *