نقش جدید طارمی در فوتبال جهان

نقش جدید طارمی در فوتبال جهان ، این بازیکن تکنیکی ایرانی تیم پورتو همیشه توسط رسانه های دنیا مورد ستایش قرار می گرفته است. با درخشش مهدی در بازی مقابل آروکا با نتیجه 4-0 پیروز شدند و همه جا از این ستاره ایرانی یاد می شود.

از نقش جدید فوتبال ایرانی طارمی لذت ببرید

به گزارش سایت “ورزشی” مهدی طارمی با پیروزی 4-0 پورتو در برابر تیم آروکا در یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال بسیار خوش درخشید. او یکی از ستاره های درخشان ایرانی اروپا به حساب می آید. در این مسابقه تونی مارتینز هت تریک کرد ولی رسانه تریبونا از عملکرد بی نظیر مهدی طارمی یاد کرد و او را به عنوان نبض پورتو می داند که همه جای زمین حضور دارد.

از نقش جدید فوتبال ایرانی طارمی لذت ببرید
از نقش جدید فوتبال ایرانی طارمی لذت ببرید

سایت تریبونا از عملکرد بی نظیر مهدی طارمی شگفت زده شده است. برخی از بازیکنان فوتبال از دیده نشدن در طول مسابقه تحسین می شوند ولی مهدی کاملا برعکس است. قانون جدید تیم پورتو این است که هرجا طارمی در آنجا قرار دارد بازی در جریان است.

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

نقش جدید طارمی در فوتبال

مهدی طارمی حالا تنها به عنوان مهاجم تیم مطرح نیست. گلزنی مهدی بر همه بازیکنان و کارشناسان فوتبال ثابت شده است. او در فصل قبل پورتو و تیم ملی ایران 21 گل زده است. علاوه بر اینکه گلزن خوبی است به عنوان ارتباط دهنده بین خط هافبک و حمله نیز شناخته می شود. همیشه در زمان انجام بازی تا محوطه جریمه به عقب برمیگردد تا توپ را بگیرد. در عین اینکه مهاجم قدرتمندی است. از او به عنوان مدافع ماهر نیز یاد می کنیم و در پرس کردن حریف نیز عالی عمل می کند.

تکنیک مهدی را نباید هرگز فراموش کرد. پاهای او از مغزش فرمان می گیرد و این بازیکن ایرانی پاس گل های زیبایی نیز داده است و توانسته 9 پاس گل در فصل جاری بدهد. مهدی دیشب در برابر آروکا هم دو پاس گل داد.

نقش جدید طارمی در فوتبال
نقش جدید طارمی در فوتبال

عملکرد بی نظیر مهدی در بازی دیشب

طارمی در بازی دیشب همه جای زمین قرار داشت و با اینکه مارتینز شگفتی تیم پورتو در این مسابقه شناخته شد و توانست هتریک انجام دهد. ولی عملکرد مهدی طارمی را نباید نادیده بگیریم. اگر مهدی دیشب نقش موتور خلاق تیم را نداشت قطعا پورتو نمی توانست 4 تا گل بزند.

مهدی در این مسابقه دو پاس گل جذاب داد. پاس گل او تیمش را به گالنو داد و پاس اولین گل تونی مارتینز را هم شخص طارمی داد. پوترو در لیگ پرتغال با هفت امتیاز اختلاف، بنفیکای صدرنشین را دنبال می کند. به نیمه نهایی لیگ کاپ پرتغال رسیده و در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ حضور دارد. حالا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال نیز صعود کرده است. مهدی و یارانش در همه جای زمین در حال نبرد هستند تا پیروز میدان شوند.

پورتو در بازی های قبلی خودش مدیون نقشی است که سرمربی به طارمی داده است. ستاره ایرانی همیشه از خلاقیت خودش استفاده می کند و هرجا که توپ حضور دارد خودش را می رساند تا صاحب توپ شود. در دقیقه 31 بازی دیشب پورتو که طارمی بن بست را شکست داد. طرامی بین دو خط توپ را دریافت کرد و سرش را به سمت بالا آورد و گالنو را در فضای خالی دید و توپ را به او داد تا اولین گل پورتو را بزند. نقش جدید طارمی در فوتبال

عملکرد بی نظیر مهدی طارمی
عملکرد بی نظیر مهدی طارمی

نقش جدید طارمی در فوتبال جهان برای همگان محرز شده است. حتی در بازی دیشب در دقیقه 55 نیز گل دوم با نقش پر رنگ طارمی به ثمر رسید. مهدی توپ را از سمت راست دریافت نمود و پاس گل به مارتینز داد و با قدرت ذهنی بالا و بازی خوانی توانست تکنیک خودش را به نمایش بگذارد. نقش جدید طارمی در فوتبال

نقش جدید طارمی در فوتبال پورتو باعث شده تا موفقیت این تیم پرتغالی بیشتر شود. پورتو در 30 بازی اخیر خودش در جام حذفی پرتغال تنها 1 بار شکست خورد و حالا به مرحله یک چهارم نهایی این دوره صعود کرد. صعودی که بدون نقش جدید طارمی در فوتبال میسر نبود.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
13 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *