نقل و انتقالات آزاد | بهترین بازیکنان بدون تیم

نقل و انتقالات آزاد: قرارداد کدام بازیکنان تمام شده است و می توانند امضا کنند؟ پنجره نقل و انتقالات ممکن است بسته شده باشد، اما هنوز چند بازیکن هستند که می توانند از الان تا پایان فصل جذب شوند.

تیم ها اکنون فقط می توانند بازیکنانی را به خدمت بگیرند که قراردادشان تمام شده است. و تا بازگشایی پنجره نقل و انتقالات در تابستان به صورت رایگان در دسترس هستند.

امروز ورزشی نگاهی به بهترین بازیکنانی که به طور آزاد در دسترس هستند انداخته است.

نقل و انتقالات آزاد | کدام بازیکنان بدون تیم مانده اند؟

ایسکو (اسپانیا، هافبک تهاجمی 30 ساله)

از بین بازیکنان موجود، ایسکو از همه آنها سرشناس ترین است. او در 9 فصل حضور در رئال مادرید، 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، 4 بار جام باشگاه های جهان، سه بار قهرمان لالیگا، سه بار سوپرکاپ یوفا و یک بار کوپا دل ری شد.

قرارداد او با سویا توافقی در دسامبر به پایان رسید.  انتظار می‌رفت که در روز مهلت نقل و انتقالات به تیم آلمانی یونیون برلین بپیوندد. اما این انتقال با یونیون گفت که این بازیکن قیمت خود را از حد معقول فرار تر برده است.

سیمه ورسالیکو (کرواسی، مدافع راست، 31)

سیمه ورسالیکو در سال 2018 در فینال جام جهانی مقابل فرانسه برای کرواسی بازی کرد و اکنون خود را بدون باشگاه می بیند.

این مدافع راست قبل از انتقال از اتلتیکو به المپیاکوس یونان در جولای برای اتلتیکو مادرید و اینترمیلان بازی کرد. اما این مدافع که 52 بار برای کشورش بازی کرده است، در پایان سال 2022 بدون تیم شد

خسه رودریگز (اسپانیا، وینگر چپ، 29 ساله)

خسی در رئال مادرید در رده‌های بالای جدول قرار گرفت و در برد فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 مقابل اتلتیکو مادرید، قبل از انتقال به پاریس سنت ژرمن در قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو، بازیکن تعویضی بدون استفاده بود.

اما او برای حضور در تیم پاری سن ژرمن با مشکل مواجه شد و چهار قرضی دور از باشگاه داشت. از جمله انجام 13 بازی در لیگ برتر برای استوک سیتی. اخیراً، او پیش از فسخ در ماه گذشته، در تیم سوپر لیگ ترکیه آنکاراگوچو حضور داشت.

فدریکو فرناندز (آرژانتین، هافبک میانی، 33)

فدریکو فرناندز، مدافع سابق سوانسی سیتی و نیوکاسل، تابستان گذشته لیگ برتر را ترک کرد. اما آیا او می تواند به سرعت بازگردد؟

نقل و انتقالات آزاد | فدریکو فرناندز
نقل و انتقالات آزاد | فدریکو فرناندز

هافبک میانی در تیم آرژانتین بود که قبل از چهار فصل حضور در سوانسی به فینال جام جهانی 2014 رسید. او در سال 2018 به نیوکاسل رفت و در طول چهار سال حضور در سنت جیمز پارک، نایب کاپیتان باشگاه شد. او در ماه سپتامبر به تیم الچه لالیگا پیوست اما در دسامبر تنها یک بازی انجام داده بود.

جردن لوکاکو (بلژیک، دفاع چپ، 28)

برادر کوچکتر روملو لوکاکو، مهاجم سابق اورتون، چلسی و منچستریونایتد، جردن هشت بار برای کشورش بازی کرده است.

او پیش از پایان قراردادش با تیم دسته دومی اسپانیایی پونفرادینا در اوایل این ماه، سابقه حضور در اندرلخت، لاتزیو و رویال آنتورپ را داشته است.

بویان کرکیچ (اسپانیا، مهاجم 32 ساله)

این مهاجم اسپانیایی که دقیقاً با نام «بوجان» نیز شناخته می شود، چه دورانی داشته است! او در بارسلونا شروع کرد و سه بار قهرمان لالیگا، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان، جام باشگاه های جهان، سوپر جام یوفا و کوپا دل ری شد.

او همچنین پیش از گذراندن پنج فصل در استوک سیتی، با به ثمر رساندن 14 گل در لیگ برتر، با آژاکس قهرمان Eredivisie شد. از زمانی که انگلیس را ترک کرد، او در لیگ برتر فوتبال با مونترال ایمپکت بازی کرد و اخیراً در ژاپن برای ویسل کوبه، در ماه دسامبر بازیکن آزاد شد.

یورگن لوکادیا (هلند، مهاجم 29 ساله)

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی دو بار در کشورش برای پی اس وی آیندهوون قهرمان لیگ شد و در ژانویه 2018 با انتقالی 15 میلیون پوندی به برایتون رفت.

او قبل از حضور قرضی در تیم آلمانی هوفنهایم و تیم MLS اف سی سینسیناتی در فصل 19-2018 26 بار در لیگ برتر برای برایتون بازی کرد.

نقل و انتقالات آزاد | لوکادیا
نقل و انتقالات آزاد | لوکادیا

در ژانویه 2022 به تیم بوخوم آلمان و سپس به پرسپولیس پیوست و در 9 بازی 6 گل زد. با این حال، او در ماه دسامبر به دنبال هشدارهای دولت هلند به اتباع این کشور مبنی بر خروج از ایران به دلیل تظاهرات ، اینجا را ترک کرد.

رنزو ساراویا (آرژانتین، دفاع راست، 29)

او 9 بار برای کشورش بازی کرده است و در تیم آرژانتین کوپا آمریکا حضور داشت که در سال 2019 سوم شد.

ساراویا با راسینگ قهرمان لیگ آرژانتین شد و همچنین در پرتغال با پورتو حضور داشت. او آخرین بار در تیم بوتافوگو برزیل حضور داشت اما اکنون بدون باشگاه است.

پاپ شیخ دیوپ (سنگال، هافبک میانی، 25 ساله)

او سه بار برای سنگال بازی کرده است و قبلاً در سطح زیر 21 سال اسپانیا را نمایندگی کرده بود. شیخ دیوپ در سال 2017 با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو از سلتاویگو اسپانیا به لیون فرانسه رفت و آخرین بار با آریس سالونیکی یونانی بود.

Pooria
7 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *