در نقل و انتقالات بارسلونا، آسوفاتی، رافینیا و فرآن تورس اگر پیشنهاد بسیار خوبی برایشان برسد، مخالفتی با جدایشان نخواهدبود.

نقل و انتقالات بارسلونا
نقل و انتقالات بارسلونا

نشست خبری ژاوی در ارتباط با نقل و انتقالات بارسلونا

ژاوی در نشست و خبر اخیر در مورد نقل و نتقالات بارسلونا در  فصل زمستانی خود گفت انتظار تغییری در فهرست تیم خود را ندارد و قصد خرید بازیکنی را هم نخواهد داشت . ژاوی به ابن اعتقاد دارد که با همین بازیکنان هم میتواند برای کسب جام های مهم بجنگد .

مهاجم بارسلونا در صدر مشکلات این تیم

بارسلونا با وجود خلق موقعیت های بسیار زیادی قادر به اتمام رساندن کار حریف خود نیست و بیش از اندازه برای به دست آوردن پیروزی عذاب می‌کشد . طبق از خود راضی بودن ال چیرینگیتو، ژاویتنها از دو مهاجم خود راضی است .

 

فهرست احتمالی فروش و نقل و انتقالات بارسلونا

فران تروس و فاتی نیز در فصل جاری خیلی دور از انتطار کار کرده اند . هنوز نزدیک به 6 ماه تا پایان فصل باقیمانده و این سه بازیکن محبوب شانس عوض کردن کردن شرایط خود را دارند ولی هر سه در حال حاظر یکی از بازیکنان فوتبال فهرست فروش نقل و انتقالات تابستانی هستند . رافینیا در تابستان امسال به عنوان رقیب سرسختی برای دمبله از لید زیو نایتد آمد . برای خرید وی رقم خیلی بالایی نیز هزینه شد ولی ستاره برزیلی همچنان موفق نشده که کیفیت لازم را نشان دهد . وی برای ژاوی نه یک بازیکن ثابت و نه یک بازیکن تعویضی طلایی است .

Hesam
16 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *