اخبار نقل و انتقالات شنبه 6 اسفند

شایعات نقل و انتقالات روز شنبه 6 اسفند 1401. اخبار نقل و انتقالات در مورد مسی، راموس، گراونبرچ، استاخ، فرانکا، اسمالینگ و سایرین. در این پست در ورزشی می خواهیم به مهم ترین شایعات نقل و انتقالاتی هفته در روز شنبه 6 اسفند 1401 بپردازیم.

اخبار نقل و انتقالات روز شنبه 6 اسفند 1401

لیونل مسی مهاجم پاری سن ژرمن و آرژانتین در حال بررسی بازگشت به باشگاه دوران کودکی خود نیولز اولد بویز است. نیولز اولد بویز باشگاه کودکی لیونل مسی در کشور زادگاهش آرژانتین است. (UOL، Mirror)

ژائو فلیکس، مهاجم 23 ساله چلسی و پرتغال، می خواهد قرارداد قرضی خود را در تابستان امسال از اتلتیکو مادرید دائمی کند. آیا تیم چلسی او را خواهد خواست؟ (فیجاچ به اسپانیایی)

آرسنال مذاکرات خود را با ویلیام سالیبا، مدافع میانی فرانسه، 21 ساله، برای تمدید قرارداد آغاز کرده است. این مدافع میانی نقل بسیار مهمی در موفقیت آرسنال در این فصل داشته است.(فوتبال اینسایدر)

النصر با نمایندگان پاری سن ژرمن و سرخیو راموس، مدافع سابق اسپانیا برای انتقال احتمالی قبل از فصل آینده تماس گرفته است. (مارکا به اسپانیایی)

لیورپول به جذب رایان گراونبرچ، هافبک 20 ساله بایرن مونیخ و هلند علاقه مند است. تا در کنار جود بلینگهام، 19 ساله از انگلیس و بوروسیا دورتموند بازی کند. اما حتی جود بلینگهام هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. (اکسپرس)

آیا مسی و بوسکتس به آمریکا می روند؟
آیا مسی و بوسکتس به آمریکا می روند؟

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تاد بوهلی مالک چلسی در حال بررسی خرید تیم استراسبورگ در لیگ 1 است. (نشریه ی اکیپ فرانسه)

لیورپول، نیوکاسل، تاتنهام و وستهام از جمله باشگاه‌های لیگ برتری هستند که آنتون استاچ، هافبک 24 ساله ماینتس و آلمان را زیر نظر دارند. (90 دقیقه)

ماتئوس فرانکا، هدف نیوکاسل، قرارداد جدیدی با فلامنگو امضا کرد که پیشنهاد 17.5 میلیون پوندی سرخابی ها برای هافبک 18 ساله برزیلی را در ژانویه رد کرد. (نشریه ی سان).

فولام، اورتون، لستر و وستهم به کریس اسمالینگ، مدافع 33 ساله رم و انگلیس علاقه مند هستند. (نشریه ی دقیقه ی 90)

نیوکاسل یونایتد در حال برنامه ریزی برای جذب مکس کیلمن مدافع میانی انگلیسی 25 ساله ولوز در تابستان است. (فوتبال اینسایدر)

لس‌آنجلس گلکسی پس از شکست قرارداد قرضی به پالمیراس، آندری سانتوس، هافبک 18 ساله برزیلی چلسی را به خدمت گرفت. (گل)

برزیل می تواند لوئیز انریکه، سرمربی سابق اسپانیا و بارسلونا را به جای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، جایگزین تیته کند. (فیجاچ به اسپانیایی)

Pooria
25 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *