نمایش بدون نقص بایرن مونیخ در مقابل پاری سن ژرمن

نمایش بدون نقص بایرن مونیخ در مقابل پاری سن ژرمن ، یک بازی حساس در شب گذشته بین تیم های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برگزار شد. این مسابقه جزو حساس ترین و هیجان انگیز ترین مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفته بود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید:

 

تیم بایرن آلمان در برابر پی اس جی و ستاره های میلیاردی آن فوق العاده عمل کردند. پاری سن ژرمن در این مسابقه نتوانست کاری از پیش ببرد. و بازیکنان بزرگی نظیر امباپه به خوبی مهار شده بودند. بایرن مونیخ 180 دقیقه با احتساب بازی قبلی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. آنها از سد قهرمان فرانسه به خوبی عبور کردند.

عملکرد موفق بایرن مونیخ در بازی دیشب:

بایرن آلمان در شب چهارشنبه 17 اسفند 1401 در یک دیدار حساس در مقابل قهرمان فرانسه PSG قرار گرفتند. در این مسابقه پی اس جی نیمار را در اختیار نداشت و بازیکنان ستاره همچون امباپه و لیونل مسی در زمین حضور داشتند. پاریس در مجموعه 3-0 مسابقه را باخت و بایرن راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2022-2023 شد.

به گزارش سایت ورزشی ، مونیخی ها در این مسابقه توانسته بودند نمایش بدون نقص و تحسین برانگیز نشان دهند. و دو مهره خطرناک پاریس را رسما از کار انداخته بودند. آنها در نهایت نیز موفق شدند گلزنی نمایند. در این مسابقه چندین نکته قابل توجه از Bavarian Football Works منتشر شده که در این مطلب آن را مرور می کنیم!

بایرن مونیخ آناتومی کامل

بایرن مونیخ آناتومی کامل

یوشو کیمیش در این بازی عملکرد بی نظیری داشت. او توانست بر بازی سوار باشد و ریتم بازی را تنظیم نماید و بایرنی ها در یک خط منظم توپ را در زمین چرخاندند. کیمیش یک بازیکن فوق العاده که رباتی عمل نکرد و واقعا فعال بود. او توانست با خلاقیت خودش هر جا که لازم بود سرعتی بازی کند و یا بازی را آرام کرد. پاس های بی نظیری که به سمت جلو می انداخت و نقاط قوت و ضعف تیمر ا شناسایی کرد. یوشوا موقعیت اطرافیان خود را می دانست و دقیقا اطلاع داشت که حمایت دفاعی و جلوگیری از ضدحملات حریفان چطور انجام می شود. استارت های سریع او در این بازی بسیار قابل توجه بود.

کیمیش بازیکن پست 6 تمام کارها را در سطوح بالایی نسبت به بقیه بازیکنان در این پست انجام داد. هیچ فوتبالیستی نتوانست یک آناتومی کامل در این فوتبال باشد.

یوشوا کیمیش؛ کاپیتانی بدون بازوبند

یوشوا در این بازی جزو مدیران و کاپیتان های بدون بازوبند زمین محسوب می شد. لئون گورتسکا ریه های تیم محسوب شد. خط هافبک در کنار کیمیش تکمیل کننده بودند. قطعا بدون وقت و انرژی های او پاریس به راحتی می تواند توپ را از پست این دو بازیکن عبور دهد. گورتسکا مسی را از مسابقه خارج می کرد و در این راه گاهی از قدرت و زور بازو استفاده می کرد و توپ های لئو را به موقع قطع می کرد. سد محکم لئون و یوشوا عبور ناپذیر جلوه می نمود.

مهاجمان شاخه های درخت بایرن به حساب آمدند. جمال، آلفونسو، چوپو و کینگزلی همیشه در حال رفت و برگشت زمین هستند و دنبال ضعف های رقیب بودند. سرعت فوق العاده آنها ریتم را به بازی اضافه کرد و توانایی لازم را برای هرکاری داشتند.

خط دفاعی بایرنی ها ستون فقرات این تیم بود. وزنه های سنگین را برمی داشتند و حواسشان به همه جای زمین بود. آنها همیشه سازه بایرن را تشکیل دادند که تیم به سمت جلو حرکت کند.

توماس مولر مغز متفکر تیم بود که ریتم بازی را جریان انداخت و بهتر بازی کرد. پرس های به موقع و پاس های سریع مولر باعث شد که سطح تیم بسیار عالی به نظر برسد. توماس سر بقیه بازیکنان فریاد می کشید و می خواست یا جلو بروند یا پرس کنند. اینکار را دقیقا به بقیه گوشزد می کرد.حرکت او در جریان گل اول مسابقه در گرفتن توپ از وراتی و دادن آن به لئون نشان از آگاهی محیطی هافبک های کهنه کار تیم داشت. آنها حتی از بازی رفت بهتر عمل کردند و مسابقه فوق العاده ای انجام دادند.

یوشوا کیمیش؛ کاپیتانی بدون بازوبند

دو- احتمال بالای بسته شدن چمدان‌های ژائو کانسلو

یوسیپ استانیشیچ واقعا نمایش بدون نقصی نشان داد. او واقعا یکی از بازیکنان آکادمی است که بدون استعداد خارق العاده ای به تیم اول رسید. برای رسیدن به جایگاهش جنگید و حتی آن را از دست داد. تلاش های زیادی انجام داد. یوسیپ در تمرینات بسیار سخت کوشانه عمل کرد تا به رشد کافی برسد. شانس در اختیارش قرار گرفت و در بزرگترین مسابقه در بین هزاران تماشاگر عملکرد 10 از 10 را در اختیار خودش گرفت. همه او را ایستاده تشویق کردند.

فوتبالیستی نظیر خرافنبرخ باید از استانشیچ یاد بگیرد که برای رسیدن به جایی باید سخت تلاش کند. رقبیان بزرگ را کنار بزند. او حالا اینجاست که موفقیت خود را به دیگران نشان دهد. کانسلو باید چمدان هایش را ببنند و خیلی زودتر به منچستر سیتی برگردد.

سه- نقطه ضعف (قابل ترمیم) برملا شده جمال موسیالا

راموس و موکیله کنترل خوبی بر روی جمال موسیالا داشتند. اما در مقایسه با بوندسلیگا ، لیگ قهرمانان آمار قابل توجهی در گلزنی و پاس گل نداشته است. البته ما از هنرنمایی بازیکن ستاره 20 ساله تیم لذت بردیم و نگاهی به ضعف هایش نداشته ایم.

موسیالا سن کمی دارد و تصمیم گیری های لحظه ای اش در داخل محوطه جریمه قطعا در بازی های آینده بهتر می شود. حتی گاهی شک و تردید به او نشان می داد که در برابر راموس توپ از دست می دهد. به همین خاطر بسیاری از رقیبان خط دفاعی در بوندسلیگا نمی توانند به گرد پای این بازیکن برسند. باید خودش را در لیگ قهرمانان نیز آماده سازی کند. در بازی دیشب نیز خوب بود. باید خودش را ارتقا دهد. جمال باید برای دیدارهای بعدی سرعتش را فزایش دهد و قدرتمند تر عمل نماید.

 

چهار- ماتیاس دلیخت و سزاواری برای مبلغ هنگفت پرداختی

ماتیاس دلیخت یک بازیکن فوق العاده ای است که در یونتوس اصلا خوب نبود. عملکرد مدافع جوان هلندی در دیدار دیشب را خدمت شما ذکر می کنیم:

صد درصد پیروزی در دوئل‌های هوایی
شش بار بازپس‌گیری توپ
شش پاس به یک سوم تهاجمی
پنج دفع توپ
دو قطع توپ
دو بار دفع توپ از روی خط دروازه
صفر خطا

پنج- به حق بودن یولیان ناگلزمان

در مسابقه رفت بین دو تیم بایرن و پاریس بسیاری از ناگلزمان انتقاد کردند و انتظار داشتند در نبود امباپه او بتواند در آن مسابقه کاری از پیش ببرد. حالا در مسابقه برگشت کاملا با دیدار رفت متفاوت تر بود. آیا پی اس جی برای استفاده از ستاره های خوشد برنامه ای داشت؟ قطعا پاریس به فکر استفاده از امباپه و مسی بود. اما آنها را بسته بودند.

با قرار گیری یوشوا کیمیش در برابر دلیخت و اوپا ، امباپه نمی توانست از خط هافبک تیمش توپ دریافت نماید. هیچ موقع نمی توانست در موقعیت تک به تک با زومر قرار بگیرد. مسی که در سمت چپ زمین قرار داشت و با دیوار قوی لئون، آلفونسو و ماتیاس روبرو شد. خط دفاعی چند لایه وحشتناک که در صورت عبور توپ از گورتسکا دیویس آنجا باشد و اگر او هم شکست بخورد، دلیخت روبرویش بود.

این تصمیم های بزرگ باعث شد تا مسی در این مسابقه محو شود. ستاره فرانسوی پاریسی ها نیز در خط حمله تک و تنها بود. آنها هیچ ارتباط خطرناکی باهم نداشتند و به زور بهم توپ می دادند.

وراستی نیز در منطقه ای قرار داشت که به وسیله نزدیک ترین شخص پوشش داده شد. این وظیفه معمولا به مهاجمین سپرده می شد تا بلافاصله با صاحب توپ شدن هافبک ایتالیایی سراغش بروند و زمانش را با توپ محدود نمایند. این باعث شد وراتی هرگز نتوانست هیچ رتیمی در بازی انجام دهد و برنامه های خلاقانه اش را اجرا نماید. جریان بازی پی اس جی به تعادل نرسیده بود.

نمایش بدون نقص بایرن مونیخ در مقابل پاری سن ژرمن

نمایش بدون نقص بایرن مونیخ در مقابل پاری سن ژرمن

خط حمله بایرن در نیمه اول موفق نبود و یولیان نبوغش را نشان داد. او یک تغییر مهم ایجاد کرد که برای بیننده ها واضح نبود. مولر و چوپوموتیگ تاثیر زیادی در بازی سازی داشتند. این اتفاق ها باعث ایجاد موقعیت های زیاد شد و اولین آنها منجر به گل آفسیاد شد و دومی نیز بایرن را پیش انداخت.

در این مسابقه تعویض های به موقع و خوبی انجام شد. سانه سرعتی به جای چوپو وارد زمین شد و پاریس را در ضد حملات آسی کرد.

در پایان نیز یولیان تصمیم گرفت دقیقه های پایانی را دفاعی نماید و با فرستادن گنابری و مانه سعی می کرد تا بازی را به طور کامل کنترل نماید. گنابری در ضد حملات تاثیرگذار بود و دیگر بایرنی ها در لحظه های آخر نگرانی نداشتند. پاری سن ژرمن در نیمه دوم نیز نتوانست همانند نیمه اول گلی بزند.

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *