نیمار جونیور در بازی با استراسبورگ

نیمار رکورد دار اخراج در لیگ فرانسه است. او ستاره ی بازی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ بود. اما نه به شکلی مثبت! زیرا اخراج او پس از دو کارت زرد در دو دقیقه، شرایط را برای پاریسی ها پیچیده کرد.

بازگشت نیمار به پاری سن ژرمن آن چیزی نبود که او آرزویش را داشت. این بازیکن برزیلی در بازی مقابل استراسبورگ از اول در ترکیب بود. او نقش اول این بازی بود اما نه به خاطر گل‌ها یا پاس گل‌هایش، بلکه برای اخراج‌اش که باعث شد پاری سن ژرمن در یک بازی سخت در موقعیت بدی قرار بگیرد.

حتما بخوانید: نیمار جونیور | بیوگرافی+زندگی شخصی و حرفه ای+عکس همسر و فرزندش

پاریس سن ژرمن و معضل نیمار پرحاشیه

همه اینها تنها در دو دقیقه، از دقیقه 60 تا 62 اتفاق افتاد، زیرا نیمار دو کارت زرد دریافت کرد که بازی او را به پایان رساند. اول، برای ضربه زدن به حریف در خط میانی در حالی که سعی میکرد رویش خطا نشود. و تنها یک دقیقه و نیم بعد در یک حرکت درون محوطه، تمارض کرد. داور متوجه شد که او قصد فریبش را داشته و این به قیمت کارت زرد بعدی و در نتیجه اخراج او تمام شد.

این برزیلی تقریباً به طور حتم بازی بعدی مقابل لنز را از دست خواهد داد. اگرچه لیگ 1 ممکن است او را با یک بازی دیگر تحریم کند که در روزهای آینده تصمیم گیری شود.

مربی پاریس سن ژرمن، کریستوف گالتیه از نیمار دفاع کرد و اظهار داشت که او علت این اخراج را نمی فهمد.

گالتیه گفت: “من می توانم فریب داور را درک کنم، تصاویر را بررسی کردم و تمارض وجود داست.”

درگیری داور با نیمار
درگیری داور با نیمار پس از اخراج این بازیکن

او مستحق آن کارت زرد بود، اما چند دقیقه قبل ضربه محکمی دریافت کرد و زرد اولش در مقایسه با تعداد خطاهایی که بر او شده بود، سخت گیرانه بود.

موضوع این است که اخراج نیمار در حال تبدیل شدن به یک مشکل برای PSG است. از زمانی که او به این باشگاه پیوسته است، چندین مورد اخراجی داشته است.

این چیزی است که برای مثال در مورد دو ستاره دیگر آنها لیونل مسی و کیلیان امباپه صد نمی کند.

نیمار و رکورد اخراج در لیگ 1

از زمان پیوستن نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان 2017، نیمار 5 بار از بازی اخراج شده است.

طبق گزارش Opta، شماره 10 PSG اکنون بیشترین کارت قرمز را از آن زمان در لیگ 1 دارد.

در برزیل، افکار عمومی و مطبوعات در انتقاد از این اقدام نیمار کوتاه نیامده اند. در نظری در UOL، والتر کازاگرانده، بازیکن سابق لیون،  انتقاد سختی به بازیکن پاری سن ژرمن کرد: “شاید او به برزیل برگردد تا جشن سال نو را ترتیب دهد، زیرا برای بازی بعدی غایب خواهد بود.”

انتقاد شدید کاساگرانده از نیمار

کاساگرانده از فعالیت نیمار در شبکه های اجتماعی انتقاد کرد. “او تبدیل به یک سلبریتی شده است که فقط به شبکه های اجتماعی فکر می کند تا دنبال کننده جذب کند و بازیکن بودن را فراموش کرده است. متاسفم برای همه کسانی که همه کارهای او را می بخشند. اما از اولین انتقادم در سال 2017 که گفتم او نابود شده است، هرگز درباره اش اشتباه نکرده ام.

سال 2023 است و رفتارش هنوز کودکانه است. نیمار یک بار دیگر ثابت کرد که در داخل و خارج از زمین یک کودک شیرخواره است.

“مشکل این است که هیچ کس متوجه نشده است که نیمار جدید یا قدیمی وجود ندارد. او مثل همیشه است. با شیرجه ها و تحریکات رقیب، هیچ چیز تغییر نمی کند. او هرگز تغییر نکرده است، اما بسیاری از مردم هنوز به او اعتقاد دارند.”

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
30 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *