نیمار و دوست دخترانش

نیمار و دوست دخترانش ماجراهای جالبی دارند، که در این بخش از مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. نیمار روابط بسیار زیادی را با دختران داشته است.

نیمار و دوست دخترانش

اگر رابطه های کوتاه مدت نیمار جونیور را در 10 سال گذشته فاکتور بگیریم، به چند دختر معروف می رسیم. او رابطه های عاشقانه خود را از سال 2010 با دختران سوپرمدل، خواننده یا بازیگر آغاز کرد. نگاهی کوتاه به معروف ترین دوست دختران نیمار در ادامه مقاله می اندازیم.

حتما بخوانید: نیمار جونیور | بیوگرافی+زندگی شخصی و حرفه ای+عکس همسر و فرزندش

کارولینا دانتاس

او اولین دوست دختر نیمار است. رابطه این دو در سال 2010 آغاز شد و یک پسر به نام داوی لوکا به دنیا آوردند.
داوی بیشتر شبیه مادرش است و زمانی که او را در کنار نیمار میبینید هیچ شباهتی با هم ندارند. ولی شک به دل راه ندید، داوی واقعا پسر نیمار است.
در آن زمان نیمار در سانتوس بود آنها پس از یک سال از هم جدا شدند.
کارولینا درحال حاضر متاهل است، ولی با نیمار دوست صمیمی است. با توجه به اینکه آنها فرزند دارند، همدیگر را می بینند.
کارولینا درباره نیمار میگوید: “من به زندگی شخصی او اهمیت نمی دهم. نیمار الان پسر بزرگی است. تنها وجه مشترک ما دیوی است.»
نیمار و دوست دخترانش
نیمار و کارولینا دانتاس به همراه فرزندشان
نیمار و کارولینا دانتاس به همراه فرزندشان

برونا مارکزین

برونا دوست دختر نیمار ، بازیگر برزیلی است. و در فیلم های تلویزیونی و فیلم های سینمایی بازی کرده و برنده 9 جایزه مختلف شده است.
برونا و نیمار اولین بار در یک کارناوال در برزیل با یکدیگر آشنا شدند. به نظر می رسید که مهاجم برزیلی در یک نگاه عاشق او شده است.
برونا و نیمار دوران بسیار خوبی باهم داشتند ولی فقط یک سال به طول انجامید و این زوج مشهور در سال 2013 از هم جدا شدند. آنها دوباره قبل از شروع جام جهانی 2014، به هم رسیدند.
این بار مشکل رابطه این دو مربوط میشد به مسافت طولانی. نیمار در سال 2013 به بارسلونا پیوست، بنابراین مجبور شد به قاره دیگری کوچ کند و بنابراین همه چیز برای این دو سخت تر شد.
آنها نتوانستند به این رابطه ادامه دهند. در نهایت، این زوج در سال 2018 برای آخرین بار از هم جدا شدند. برونا از آن دوران اینگونه یاد میکند :ما دیگر با هم نیستیم. این تصمیم او بود، اما ما هنوز هم احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستیم.»
نیمار و دوست دخترانش
نیمار و دوست دخترش برونا مارکزین
نیمار و دوست دخترش برونا مارکزین

الیزابت مارتینز

الیزابت مارتینز یک وکیل اسپانیایی است که اولین بار نیمار را در سال 2016 ملاقات کرد.

دختری بسیار خیره کننده و چهار سال بزرگتر از نیمار. این دو در مکان های مختلف بارسلونا مانند بوکا گرانده با هم دیده شدند.

واضح بود که آنها با هم در باشگاه ها و رستوران های بارسلون وقت می گذرانند اما هیچوقت مشخص نشد رابطه این دو به چه شکلی است.

نیمار و دوست دخترانش

الیزابت مارتینز و نیمار
الیزابت مارتینز و نیمار

باربارا ایوانز

باربارا ایوانز کلارک یک مدل و بازیگر برزیلی است. او در سال 2013 در برنامه A Fazenda برنده جایزه 2 میلیونی به عنوان بهترین مدل شد.
پس از 2 سال به عنوان بازیگر در سریال “Dois Irmaos” بازی کرد. باربارا دوست دختر نیمار پس از جدایی نیمار از کارولینا دانتاس در سال 2011 شروع به ملاقات یکدیگر کردند.
نیمار و دوست دخترانش
باربارا ایوانز دوس دختر سابق نیمار
باربارا ایوانز دوس دختر سابق نیمار

کلویی گریس مورتز

کلویی گریس مورتز یک هنرپیشه آمریکایی است.شاید بتوان از او به عنوان معروف ترین دوست دختر نیمار نام برد .
او و پسر بکهام در سال 2014 با هم قرار داشتند. اما معلوم شد که کلوئه بیشتر با نیمار وقت میگذراند زیرا آنها در مکان های مختلف در طول مسابقات جام جهانی2014 با هم بودند. البته ما نمی دانیم که آیا این یک شایعه است یا آنها واقعاً با هم قرار داشته اند.
اما تصاویری از این زوج وجود دارد که کلوئی و نیمار نزدیک به هم هستند و برخی توییت های کلویی در توییتر به شایعات بیشتر دامن زد.
نیمار و دوست دخترانش
کلویی گریس مورتز و نیمار
کلویی گریس مورتز و نیمار

دانیلا کاروالیو

دانیلا بازیگر و مدل برزیلی است. او و نیمار درست پس از جدایی نیمار و کارولینا در سال 2011 رابطه خود را شروع کردند.
این دو همانطور که یکی از دوستان دانیلا اعتراف کرد، بسیار صمیمی بودند و پس از اولین ملاقات، خیلی زود جذب یکدیگر شدند. اما نه دانیلا و نه نیمار نخواستند آن را علنی کنند.
دانیلا که به تازگی عنوان یک بازیگر مشغول به کار شده بود نمی خواست به عنوان دوست دختر یک فوتبالیست شناخته شود. آنها همچنین نمی خواستند یک رابطه جدی داشته باشند.
نیمار و دوست دخترانش
دنیلا کاروالیو و نیمار
دنیلا کاروالیو و نیمار

سارا ولچلیک

سارا ولچلیک دوست دختر نیمار یک مدل صربستانی است که در سال 1986 متولد شده است. او به دلیل داشتن یک سبک زندگی فانتزی و جراحی پلاستیک های زیاد که برای او 90000 یورو هزینه داشت، مشهور است.
سارا واقعاً به ظاهرش اهمیت میدهد و هر کاری که او را زیباتر کند را انجام می دهد. اندام خوب و صورت زیبا؛ این چیزی است که می تواند نیمار را اغوا کند.
گفته می شود ابتدا نیمار و سارا در سال 2013 از طریق اینترنت با هم در ارتباط بودند و سپس او برای دیدن نیمار به بارسلونا رفت.
سارا در شبکه های اجتماعی عکسی به اشتراک گذاشت که در یک جت در حال پرواز به سمت اسپانیاست و پیراهن بارسلونا با شماره و نام نیمار بر تن دارد.
نیمار و دوست دخترانش
نیمار و دوست دخترش سارا ولچلیک
نیمار و دوست دخترش سارا ولچلیک

برونا بیانکاردی

دوست دختر نیمار و مدل برزیلی برونا بیانکاردی در سال 2021 با یکدیگر رابطه برقرار کردند، رابطه آنها ژانویه 2022 زمانی که نامزدی خود را در اینستاگرام علنی کردند فاش شد. این زوج در آگوست 2022، از هم جدا شدند. برونا در استوری اینستاگرام این جدایی را اعلام کرد.
“من همیشه خودم بوده ام و شما دوستان این را می دانید، اما از آنجایی که شما مردم مدام می پرسید، من می خواهم واضح بگویم که من – مدت زیادی است – در رابطه نیستم – و هیچ خیانتی در کار نبوده است. شما نباید هر چیزی را که می بینید باور کنید. من عمیقاً به او و خانواده اش اهمیت می دهم! لطفاً از ذکر نام من خودداری کنید. بسیار متشکرم!
نیمار و دوست دخترانش
نیمار و دوست دختر سابقش برونا بیانکاردی
نیمار و دوست دختر سابقش برونا بیانکاردی

ناتالیا بارولیچ

یکی دیگر از تجربه های اخیر آشنایی و دوست دختر نیمار رابطه او با ناتالیا بارولیچ بود.آنها در جشن تولد 26 سالگی نیمار باهم آشنا شدند اما ناتالیا رابطه دیگری را داشت.
نیمار و ناتالیا رابطه خودشون رو در فوریه 2020 عمومی کردند. نیمار همچنان با ناتالیا بیرون می رود. اما ما مطمئن نیستیم که او این رابطه را جدی بگیرد یا باید به زودی منتظر جدایی دیگری باشیم.
نیمار و دوست دخترانش
نمیار و دوست دختر حالش ناتالیا بارولیچ
نمیار و دوست دختر حالش ناتالیا بارولیچ

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *