رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا شد

هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا شد. تنها چند روز پس از اعلام اخراج ژاوی هرناندز، بلوگرانا مربی جدید را معرفی کرد.

خلاصه خبر

بارسلونا انتصاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید را تایید کرد.

پس از اخراج غافلگیرانه در پایان فصل، آلمان جایگزین ژاوی شد.

فلیک به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در سال 2020 با نتیجه 8-2 بارسا را ​​شکست داد.

هانسی فلیک سرمربی جدید بارسلونا شد

به گزارش ورزشی، بارسلونا تنها چند روز پس از جدایی از ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، انتصاب هانسی فلیک را به عنوان سرمربی جدید خود با قراردادی دو ساله تایید کرد.

ژاوی در ژانویه تصمیم خود را برای کناره‌گیری در پایان فصل اعلام کرده‌بود. اما پس از یک جهش در فرم در مراحل آخر فصل، از این تصمیم صرف‌نظر کرد. با این حال، بارسا در یک حرکت شوکه‌کننده تصمیم گرفت بدون توجه به او اخراج کند.

در دوره اولیه تا بهار، به نظر می‌رسید ژاوی به خواست خودش جدا خواهد شد. بارسلونا به شدت با انتقال فلیک مرتبط بود. آنها اکنون ورود او را به باشگاه اعلام کرده‌اند.

رویای تکرار بایرن مونیخ هانسی فلیک

رویای تکرار بایرن مونیخ هانسی فلیک

فلیک از سپتامبر 2023 بیکار بوده است. زمانی که آلمان پس از یک روند بد در مسابقات یورو 2024 در کشور خود، برکنار شد. آنها همچنین در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال 2022 حذف شدند. فلیک تنها در 12 بازی از 25 بازی خود در راس آن تیم پیروز شد.

با این حال، فلیک قبل از اینکه هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرد، از دوران بسیار موفقی در هدایت بایرن مونیخ لذت برد. از نوامبر 2019 تا ژوئن 2021، فلیک دو قهرمانی بوندسلیگا، یک لیگ قهرمانان و چهار جام دیگر را در آلیانز آرنا به دست آورد.

تیم‌های بایرن فلیک به‌خاطر سبک «فلیکا-فلکا» – بازی بر اساس فلسفه معروف «تیکی تاکا» بارسلونا – شهرت داشتند. آنها در راه کسب افتخار در لیگ قهرمانان در سال 2020 با نتیجه 8-2 بارسا را ​​شکست دادند.

اگرچه ورود فلیک به بارسلونا توسط مطبوعات کاتالونیایی با خوش بینی روبرو شد. اما ژاوی جانشین خود را با یک هشدار ترک کرد.

ژاوی به DAZN گفت : “آنها باید بدانند که شرایط سختی دارند. زیرا  بارسا  باشگاه دشواری است و شرایط مالی نامطلوبی نیز وجود دارد. اصلا آسان نخواهد بود.”

“او رنج خواهد برد. اینجا مکان بسیار پیچیده‌ای است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *