هری کین

هری کین یک فوتبالیست حرفه ای اهل انگلستان است که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می شود. کین متولد 28 ژوئیه 1993 در والتهامستو لندن، فوتبال خود را به عنوان بازیکن جوان در آرسنال آغاز کرد. با این حال، او در سن هشت سالگی به آکادمی جوانان تاتنهام هاتسپر پیوست. جایی که در رده‌های بالاتر پیشرفت کرد و در نهایت در سال 2011 اولین بازی خود را در تیم اصلی انجام داد.

هری کین یک فوتبالیست حرفه ای اهل انگلستان
هری کین یک فوتبالیست حرفه ای اهل انگلستان

در سال 15-2014

فصل موفقیت آمیز کین در سال 15-2014 بود که او 31 گل در تمام رقابت ها برای اسپرز به ثمر رساند. او از آن زمان به بعد خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان معرفی کرد. و با سرعت شگفت انگیز گلزنی کرد و باشگاه خود را به موفقیت های داخلی و اروپایی متعددی رساند. مهارت های فنی کین در زمین نیز بخش مهمی از بازی او است. او یک تمام کننده عالی است که می تواند از موقعیت ها و زوایای مختلف گلزنی کند و همچنین پاسور ماهری است که می تواند برای هم تیمی هایش موقعیت ایجاد کند. کین همچنین به خاطر میزان کار و توانایی اش در بالا نگه داشتن توپ و وارد کردن دیگران به بازی معروف است. و او را به یک تهدید همه جانبه در یک سوم حمله زمین تبدیل می کند.

موفقیت هری کین در تاتنهام هاتسپر

هری کین |بیوگرافی
هری کین |بیوگرافی

موفقیت کین در تاتنهام هاتسپر قابل توجه بوده است. او برنده دو کفش طلای لیگ برتر شده است، جایزه ای که به بهترین گلزن لیگ داده می شود. و در شش موقعیت مختلف به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شده است. او همچنین به تیمش کمک کرد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 برسد و در طول مسابقات گل های حساسی به ثمر برساند. رهبری و نفوذ کین در زمین در موفقیت اسپرز در سال های اخیر موثر بوده است و او به محبوبیت هواداران در سراسر جهان تبدیل شده است.

کین علاوه بر موفقیت باشگاهی، بازیکن کلیدی تیم ملی انگلیس نیز بوده است. او اولین بازی خود را برای سه شیرها در سال 2015 انجام داد و از آن زمان تاکنون بیش از 40 گل برای کشورش به ثمر رسانده است، از جمله شش گل در جام جهانی فوتبال 2018، جایی که او کفش طلا را به عنوان بهترین گلزن مسابقات به دست آورد. بازی های کین برای انگلیس او را به یک قهرمان ملی و نماد امید برای هواداران فوتبال این کشور تبدیل کرده است که سال ها در انتظار یک جام بزرگ بین المللی بودند.

کمک های مردمی هری کین

هری کین
هری کین

کین در خارج از زمین به دلیل فعالیت های خیریه و تعهدش برای کمک به دیگران شناخته شده است. او بنیاد هری کین را راه اندازی کرده است که هدف آن حمایت از جوانان محروم در بریتانیا است و همچنین در بسیاری از ابتکارات خیریه دیگر مشارکت داشته است. در سال 2020، او پیراهنی را که در جریان پیروزی انگلیس در نیمه نهایی جام جهانی مقابل کرواسی پوشیده بود، برای جمع آوری کمک مالی برای خیریه بیمارستان رویال برومپتون و هارفیلد اهدا کرد.

فداکاری کین برای کمک به دیگران و تعهد او به ایجاد تأثیر مثبت بر جامعه ویژگی‌های قابل تحسینی است که باعث احترام و تحسین طرفداران در سراسر جهان شده است. او آشکارا در مورد اهمیت استفاده از پلتفرم خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای برای ایجاد تفاوت صحبت کرده و دیگران را نیز به انجام همین کار تشویق کرده است.

 هری کین مرد خانواده است

 هری کین مرد خانواده است
هری کین مرد خانواده است

کین علاوه بر کارهای خیریه، یک مرد خانواده است. او آشکارا در مورد اهمیت خانواده در زندگی خود و اینکه چگونه به او کمک می کند تا او را ثابت نگه دارد. و روی اهدافش متمرکز شود صحبت کرده است. تعهد کین به خانواده‌اش و تمایل او برای صحبت آشکار درباره زندگی شخصی‌اش، او را برای هواداران محبوب کرده. و او را به چهره‌ای قابل اعتنا در دنیای فوتبال تبدیل کرده است.

به طور کلی، هری کین یک فوق ستاره واقعی فوتبال جهان است. و توانایی گلزنی باورنکردنی، مهارت های فنی و فداکاری او برای کمک به دیگران، او را به یک الگو برای میلیون ها نفر در سراسر جهان تبدیل کرده است. موفقیت او در زمین و تعهد او به ایجاد تأثیر مثبت در خارج از زمین باعث شده است. که او احترام و تحسین هواداران را به همراه داشته باشد.

همسر و فرزندان

کیتی گودلند همسر هری کین
کیتی گودلند همسر هری کین

کین با معشوق دوران کودکی خود، کتی گودلند ازدواج کرده است و این زوج دارای دو فرزند هستند.

کیتی گودلند یک مربی تناسب اندام و فارغ التحصیل از دانشگاه اسکس است، جایی که او در رشته علوم ورزشی تحصیل کرده است. کین و گودلند زمانی که بچه بودند با هم آشنا شدند و از دوران نوجوانی با هم بودند. آنها در سال 2017 نامزد کردند و در ژوئن 2019 در یک مراسم خصوصی در باهاما عقد کردند.

کیتی گودلند
کیتی گودلند

کین و گودلند با هم دو دختر دارند. اولین فرزند آنها، آیوی جین کین، در ژانویه 2017 و فرزند دوم آنها، ویوین جین کین، در آگوست 2018 متولد شد.

این زوج در مورد زندگی شخصی خود بسیار خصوصی بوده اند. و جزئیات زیادی از رابطه یا خانواده خود را در شبکه های اجتماعی یا در مصاحبه ها به اشتراک نگذاشته اند. با این حال، کین در مورد اهمیت خانواده اش برای او و انگیزه موفقیت او در زمین صحبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *