هر سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس منتفی شد

از قرار معلوم، فرایند انتخاب سرمربی بعدی پرسپولیس پیچیده‌تر از هر زمان ممکن است. چرا که هر سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس منتفی شد.

هر سه گزینه سرمربیگری پرسپولیس منتفی شد

به گزارش «ورزشی»، بعد از مطرح شدن نام سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس برای هدایت پرسپولیس، مذاکره و بررسی درباره شرایط حضور آنها و رزومه کاری‌شان پی گرفته شد. گمانه‌زنی ها و شایعات پیرامون این سه گزینه بسیار بالا گرفت. اما اکنون حضور هر سه مربی روی نیمکت پرسپولیس ممکن نیست.

گزینه‌هایی که یکی پس از دیگری خط خوردند

گزینه‌هایی که یکی پس از دیگری خط خوردند

ولادیمیر پتکوویچ اولین گزینه سرخ‌پوشان بود. باشگاه بخاطر رزومه قوی و اعتبار بالایی که داشت، به سراغ او رفت. اما این مربی اعلام کرد حاضر به فعالیت در ایران نیست. از سوی دیگر شرایط مالی پتکوویچ نیز حضورش را در ایران پیچیده می‌کرد. او در باشگاه سابقش بوردو ماهیانه 300 هزار یورو حقوق می‌گرفت.

گزینه دوم پرسپولیس خوسه پسیرو پرتغالی بود و سرمربی کنونی تیم ملی نیجریه بود. این مربی نیز در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیس، اعلام کرد که پس از پایان جام ملت‌های آفریقا به پیشنهادات فکر می‌کند. مرحله گروهی این رقابت‌های 4 بهمن به پایان می‌رسد و نیجریه بعد از یک برد و یک مساوی احتمالا به مرحله بعد صعود می‌کند. این موضوع، مذاکرات را بسیار به تعویض می‌اندازد.

گزینه سوم جیووانی دی بیاسی ایتالیایی بود که نسبت به دو گزینه دیگر رزومه ضعیف‌تری داشت. دی بیاسی در مذاکرات اولیه با باشگاه جواب مثبت داد. این مربی که تا نوامبر 2023 یعنی حدود سه ماه قبل در تیم ملی آذربایجان کار می‌کرد ابتدا مورد تایید باشگاه قرار گرفت. اما فشار هواداران در فضای مجازی بخاطر روزمه ضعیف او، باعث شد که این گزینه نیز خط بخورد.

با این اوصاف باشگاه پرسپولیس وارد مرحله جدیدی برای بررسی گزینه‌های تازه شده است. به نظر می‌رسد انتخاب مربی جدید از آنچه تصور میشد دشوارتر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *