هشدار بشیکتاش به یونایتد

هشدار بشیکتاش به یونایتد ، مدیر ورزشی تیم ترکیه ای به منچستریونایتد درباره انتقال ووت وخهورست در ژانویه انتظارات خود را بیان کرد.

انتظارات بشیکتاش برای انتقال ووت وخهورست به منچستر

به گزارش سایت “ورزشی” اریک تن هاخ به دنبال جذب مهاجم برای تیم خودش در هفته های اخیر است. رسانه ها از برنامه شیاطین سرخ برای پر کردن کریس رونالدو خبر داده اند. تن هاخ قبلا از گزینه هایی نظیر ماکسیم چوپوموتینگ از بایرن مونیخ، ژوائو فلیکس و اولیویه ژیرو نام برد.

در روزهای گذشته حتی گزارش هایی از اینکه گزینه نخست یونایتدی ها ووت وخهورست می باشد. این مهاجم هلندی تیم بشیکتاش است که در جام جهانی قطر نیز با مسی درگیری پیدا کرد.

وخهورست یکی از مهاجمان قوی و حرفه ای در نبردهای هوایی می باشد. او در این فصل در لیگ ترکیه برای تیم بشیکتاش 16 بازی انجام داده است و توانست 8 گل بزند. منچستر یونایتد برای جذب او در ژانویه اما با مشکلاتی نیز روبرو است. یکی از مشکلات آنها این است که مهاجم هلندی همچنان با باشگاه برنلی قرارداد دارد و به طور قرضی برای بشیکتاش بازی می کند.

انتظارات بشیکتاش برای انتقال ووت وخهورست به منچستر
انتظارات بشیکتاش برای انتقال ووت وخهورست به منچستر

هشدار بشیکتاش به یونایتد

مدیر ورزشی تیم بشیکتاش بنام جیحون کازانجی امروز به منچستر هشدار داد و گفت: تیم یونایتد اگر وخهورست را می خواهد اول باید با برنلی مذاکره کند تا بعد آنها با ما تماس بگیرند.

اگر هم ما این مورد را قبول کنیم. فقط آن وقت است که قرارداد قرضی فسخ می شود. در غیر این صورت قرارداد تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت. وخهورست تا تابستان در اختیار ما قرار دارد. او نمی تواند همینطوری استانبول را ترک کند. آنها باید به ما غرامت دهند.

هشدار بشیکتاش به یونایتد
هشدار بشیکتاش به یونایتد

با توجه به گفته های کازانجی تیم بشیکتاش انتظار این را دارد که برای دست کشیدن از مهاجم هلندی مبلغی از طرف یونایتد دریافت نماید. تیم بشیکتاش در یک قرارداد قرضی با برنلی از این گزینه برخوردار است که در تابستان آینده با پرداخت مبلغی وخهورست را دائمی می کند. تیم ترکیه ای حالا حاضر نیست او را کاملا رایگان از دست دهد. باید ببینیم که در آینده چه چیزهایی رخ خواهد داد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
8 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *