هشدار به آبی‌اناری‌ها؛ بارسلونا باید چند بازیکن بفروشد

هانسی فلیک اوایل این هفته به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی شد. اما برای ثبت این مربی، بارسلونا باید چند بازیکن بفروشد.

خلاصه خبر

سرمربی آلمانی جایگزین ژاوی شد. مربی‌ای که مغضوب ریاست باشگاه قرار گرفت.

بنا به گزارش‎ها، بارسلونا هنوز قادر به ثبت نام فلیک نیست.

گزارشی نشان می‌دهد که بارسلونا در تلاش برای کاهش دستمزد و ثبت نام هانسی فلیک، سرمربی، برای فصل بعد است.

هشدار به آبی‌اناری‌ها؛ بارسلونا باید چند بازیکن بفروشد

فلیک در اوایل این هفته به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی شد. پس از درگیری با رئیس خوان لاپورتا بر سر مشکلات تیم، فلیک جانشین سرمربی سابق ژاوی شد.

به گزارش مارکا ، با این حال، بارسلونا هنوز در موقعیتی نیست که بتواند قرارداد فلیک را با لالیگا ثبت کند. زیرا آنها هنوز از سقف حقوق فعلی خود فراتر هستند.

خاطرنشان می شود که ثبت نام ژاوی فقط تا تابستان امسال ادامه داشت. مسئولان باشگاه می‌دانستند که باید هزینه‌های فعلی حقوق خود را قبل از اینکه بتوانند نیروی جدید ثبت کنند، کاهش دهند.

ورودی‌ها و خروجی‌های احتمالی بارسلونا

ورودی‌ها و خروجی‌های احتمالی بارسلونا

چهار بازیکن دیگر نیز هنوز برای سال آینده ثبت نام نکرده‌اند. انتظار می رود که گاوی و آلخاندرو بالده هر دو تا قبل از پایان تابستان ثبت شوند. اما تردیدها در مورد ویتور روکه و اینیگو مارتینز وجود دارد. هر دوی آنها ممکن است باشگاه را ترک کنند.

اریک گارسیا نیز از یک بازیکن قرضی مهم از خیرونا بازگشته است. برای اینکه گاوی، بالده، فلیک و هر کس دیگری را ثبت نام شوند، بارسلونا باید سرمایه قابل توجهی را در بازار نقل و انتقالات جمع آوری کند.

تصمیمات باید در مورد ژائو کانسلو و ژائو فلیکس قرضی گرفته شود. در حالی که بارسلونا ممکن است مجبور شود به پیشنهادات تعدادی از بازیکنان مطلوب فلیک نیز گوش دهد.

مدافعان رونالد آرائوخو و ژول کونده همچنان با انتقال پول‌های کلان از نیوکمپ مرتبط هستند. همچنین مهاجمان فران تورس و رافینیا مشتریان مشتاق دارند. از سوی دیگر، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده فرنکی دی یونگ همواره بر سر زبان‌هاست.

باید با جدایی مارکوس آلونسو با انتقال آزاد مقداری پول آزاد شود. اما بارسلونا برای تحقق تمام جاه طلبی های خود باید در ماه های آینده پول بیشتری جمع آوری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *