هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا: جاسوسی ممنوع

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، هشدار مهمی به بازیکنانش داد. هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا کاملا جدی است! او گفت که خبرهای رختکن به هیچ وجه نباید به بیرون درز کند.

هشدار فلیک به ستاره‌های بارسلونا: جاسوسی ممنوع

به گزارش “ورزشی“، باشگاه بارسلونا در اقدامی عجیب و غیرمنتظره و در فاصله اندکی بعد از توافق با ژاوی برای ادامه همکاری در فصل آینده تصمیم گرفتند که این مربی را از هدایت این تیم برکنار کنند. با فاصله‌ی چند روز شایعات درباره‌ی مربی جدید تحقق یافت. آن‌ها هانسی فلیک را به عنوان سکان‌دار جدید تیم معرفی کردند.

این مربی آلمانی پس از برکناری از سمتش در تیم ملی آلمان که به ویژه پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رخ داد، هدایت تیم دیگری را عهده‌دار نشده‌بود. اما او حالا آماده‌است تا مجدد هدایت تیم جدیدی را بر عهده بگیرد. با توجه به توانایی‌های او، امید به موفقیت در آبی‌اناری برای او وجود دارد.

آرامش رختکن، اولویت اصلی فلیک

آرامش رختکن، اولویت اصلی فلیک

انتظار می‌رود که سرمربی سابق بایرن مونیخ تغییرات زیادی در تیم خود ایجاد کند. حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که او قصد دارد به هر شکلی از اتفاقات رختکن خود محافظت کند. او به بازیکنان هشدار داده است که هیچگونه اطلاعاتی نباید از اتفاقات درون تیم به بیرون و رسانه‌ها نفوذ کند.

این در شرایطی است که در فصل گذشته بسیاری از تصمیمات ژاوی و حتی جزئیات درگیری‌ها و بحث‌های او با بازیکنان بارسلونا بارها و بارها به رسانه‌ها درز کرده بود. خبرهایی که به شدت موجب حاشیه‌سازی برای تیم شده‌بود. هانسی فلیک اکنون امیدوارست که جلوی این مشکلات را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *