هشدار مهم به یونایتد: تن‌هاخ را اخراج نکنید

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، به مدیران منچستریونایتد هشدار داد تن‌هاخ را اخراج نکنید. این هشدار مهمی برای آنهاست.

هشدار مهم به یونایتد: تن‌هاخ را اخراج نکنید

هشدار مهم به یونایتد: تن‌هاخ را اخراج نکنید

به گزارش “ورزشی“، منچستریونایتد این فصل در مسابقات لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ضعیفی داشت. آنها نتایج ضعیفی که به دست آورد انتقادهای بسیاری را از سوی هواداران و رسانه‌ها از این تیم و به ویژه سرمربی آن‌ها برانگیخت. همچنین نارضایتی مدیران جدید را به دنبال داشت.

همین وضعیت باعث شد که مدیران این باشگاه به طور جدی در فکر ایجاد تغییرات در کادر فنی برای فصل آینده باشند. رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که حتی در صورت قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، تن هاخ اخراج خواهد شد. حالا قهرمانی بدست آمده‌است، اما موضوع تن هاخ هنوز واضح نیست.

فان باستن در گفتگو با روندو درباره این اتفاق اظهار داشت: «بازی فینال جام حذفی خیلی خوب نبود. اما نتیجه‌ی خوبی داشت. چرا که تن‌هاخ توانست برابر سیتی با چنین تیم محدودی (به خاطر مصدومیت‌ها) به پیروزی برسد. و حداقل فصل را بدون جام تمام نکرد.

این قهرمانی باعث شد که آنها شانس حضور در اروپا در رقابت‌های فصل آینده را داشته باشند. این برای چنین باشگاه موضوع مهمی است. من فکر می‌کنم که او همچنان گزینه مناسبی برای ایجاد تغییرات در یونایتد و به ویژه در خط حمله است. به نظرم باید به اون زمان بیشتری داده‎‌شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *