هشدار ژاوی به مربی بعدی بارسلونا درباره‌ی وضعیت باشگاه

خط و نشان و هشدار ژاوی به مربی بعدی بارسلونا درباره‌ی وضعیت باشگاه باز هم خبرساز شده‌است. ژاوی خبرهای بدی برای جانشین خود دارد.

خلاصه خبر

ژاوی آخرین بازی خود برای بارسلونا را در پیروزی یکشنبه برابر سویا انجام داد.

هافبک سابق پیامی نگران‌کننده برای جایگزینی خود داشت.

انتظار می‌رود هانسی فلیک فصل آینده هدایت نیوکمپ را بر عهده بگیرد.

ژاوی به سرمربی بعدی بارسلونا هشدار داده است که آنها باید آماده باشند تا در طول حضور در نیوکمپ “درد” بکشند.

هشدار ژاوی به مربی بعدی بارسلونا درباره‌ی وضعیت باشگاه

به گزارش ورزشی، هافبک سابق، آخرین بازی خود را در روز یکشنبه تحت هدایت تیم، یعنی پیروزی 2-1 مقابل سویا، زیر نظر داشت. اکنون تنها یک ماه پس از اینکه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه موفق شد او را متقاعد به ماندن کند. همان رئیس، وی را اخراج کرده‌است.

خبر جدایی ژاوی پایانی تکان‌دهنده برای دوران او به ارمغان آورد. با پایان آخرین بازی او، این بازیکن 44 ساله در ارزیابی خود از چالش‌های پیش روی جایگزینش کوتاهی نکرد.

او به DAZN گفت: “نفر بعدی باید بداند که شرایط سختی دارند، زیرا بارسا باشگاه دشواری است. شرایط مالی نامطلوبی نیز وجود دارد. مربی‌گری بارسلونا اصلا آسان نخواهد بود.”

ژاوی افزود: “او رنج خواهد برد. اینجا مکان بسیار پیچیده‌ای است.”

انتظار می‌رود هانسی فلیک، سرمربی سابق تیم ملی آلمان جایگزین ژاوی شود. گویا شرایط قراردادی دو ساله با غول کاتالان را به توافق رسیده‌است.

ناراحتی ژاوی از اخراجش از بارسا

ناراحتی ژاوی از اخراجش از بارسا

سرمربی اخراجی کاتالان در ادامه اعتراف کرد که می‌خواست در بارسلونا بماند. او یکبار دیگر از افراد پشت‌صحنه درخواست کرد که علت اخراج او را توضیح دهند.

ژاوی ادامه داد: ما نمی‌خواستیم این موضوع تمام شود. اما این تصمیمات باشگاه است. ما جام کسب نکردیم. البته در مسیر درستی قرار داشتیم. اما فوتبال اینگونه است. مدیران تصمیم خود را خواهند گرفت. اما واکنش بازیکنان فوق‌العاده بود.

کسانی که این تصمیم را گرفتند باید توضیح دهند.»

ژاوی که اکنون بیکار است، تایید کرد که قصد دارد استراحت کند، اما اعتراف کرد که وقتی نوبت به حرکت بعدی او می‌رسد، آماده‌ی کمک‌رسانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *