هیچ کس نتوانست رفتار محمد دانشگر را درست کند!

هیچ کس نتوانست رفتار محمد دانشگر را درست کند! ، دانشگر از جمله بازیکنانی است که رفتارهای زشت در فوتبال زیاد دارد. این بازیکن ظاهرا به رفتارهای خودش ادامه داده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

رفتارهای زشت محمد دانشگر در زمین فوتبال:

یک حرکت زشت دیگری از محمد دانشگر به ثبت رسیده است ظاهرا رفتارهای ناشایست بازیکن سپاهان تمام نمی شود. به گزارش سایت ورزشی ، بعد از اینکه کمیته انضباطی چشم به روی پرتاب آب دهان و ضربه دست محمد دانشگر بسته بود. حرکتی فوق العاده زشت و غیر اخلاقی مربوط به دهه چهل) حرکت نوعی زشت تر از این بازیکن در پایان بازی آلومینیوم دوباره تکرار شد.

قطعا فدراسیون فوتبال باید در این زمینه توضیح می داد اگر رفتار محمد زشت نیست یا مفهوم غیر اخلاقی و ارزشی نداشت. پس چه مفهومی دشته که زشت نبود. تنها حرکت شاد و شوق آمیز از بازیکن تلقی شد؟ این حرکت موقع شادی پس از گل نشان از شادی بازیکن داشته است. تکرار این حرکت ها در پایان بازی و به سوی تماشاگران چه مفهومی دارد؟

 

هیچ کس نتوانست رفتار محمد دانشگر را درست کند!

دانشگر رفتار زشت خودش را ادامه داد. فدراسیون فوتبال باید به این قضیه ورود نماید. ای کاش قبل از ورود فدراسیون فوتبال، باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان نیز باید به چنین رفتارهایی واکنش نشان می داد و به آن ورود می کرد. فدراسیون هم حرکت او را زشت تشخیص می داد. امیدار هستیم که تبعات این رفتارها و حرکت های مختلف در روزهای آینده، جوابی منطقی و با استدلال داشته باشد. یکی باشگاه سپاهان و دیگر فدراسیون فوتبال باید قطعا در صورت بروز تکرار چنین اتفاق هایی پاسخگو باشند. به نظر شما محمد دانشگر باز هم به رفتارهای زشت خودش ادامه می دهد؟ قطعا اگر تکرار شود باید جریمه شود. لطفا نظرات و دیدگاه تان را در این زمینه در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “هیچ کس نتوانست رفتار محمد دانشگر را درست کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *