واکنش تراکتور به حضور یک پرسپولیسی در این تیم

واکنش تراکتور به حضور یک پرسپولیسی در این تیم ، تراکتوری ها بلاخره یک بیانیه صادر کردند که یک بازیکن صلی در روز گذشته در رده پایه باشگاه حضور داشت. باشگاه تراکتورسازی تبریز در این خصوص خبر را تکذیب کرد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

حضور یک بازیکن پرسپولیس در تیم تراکتور:

خبرهای در اینترنت انتشار پیدا کرده پیرامون حضور یک بازیکن پرسپولیس در رده پایه باشگاه تراکتور که واکنش های زیادی را بر انگیخته است. به گزارش سایت ورزشی ، رسانه رسمی باشگاه تراکتور بیان داشت که خبرهای منتشر شده است.  خبری که در فضای مجازی مبنی بر حضور یکی از بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس در رده پایه تراکتور و انتقال این بازیکن به تیم پایتخت و عدم توجه مسئولان تراکتور واقعیت ندارد و کاملا کذب می باشد.

 

واکنش تراکتور به حضور یک پرسپولیسی در این تیم

تیم تراکتور تبریز دیروز در یک مسابقه لیگ برتری با سرمربی گری خمز در مقابل پرسپولیس قرار گرفتند. در این مسابقه قرمزهای تهرانی با 3 گل توانستند از سد این تیم عبور نمایند. اما تراکتورسازی توانست تا دقیقه 95 بازی را 2-2 مساوی نماید. ولی در لحاظت پایانی تیم پرسپولیس توانست گل سوم و پیروزی بخش تیم را به ثمر برسند. اما خبری که دیروز مبنی بر حضور بازیکن پرسپولیسی در تراکتور منتشر شده بود. واکنش تراکتور این بود که محمد عمری بازیکن فعلی پرسپولیس قبلا در تیم های پایه تراکتور حضور داشته است.

به دلیل عدم توجه مسئولان باشگاه به تهران رفته است.  حالا باید ببینیم که در روزهای آینده واکنش مسئولان و سرمربی تیم پرسپولیس چه خواهد بود!؟ آیا محمد عمری می تواند در بازی های بعدی برای پرسپولیس به میدان برود؟ لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در این زمینه در بخش کامنت ها درج نمایید. پرسپولیس با این برد توانست سریعتر در کورس قهرمانی لیگ برتر ایران قرار بگیرد.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “واکنش تراکتور به حضور یک پرسپولیسی در این تیم

  1. تراختور فقط دنبال بهانه اس ،بازی هاتو ببر دنبال بهانه الکی نباش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *