واکنش عضو سابق هیات رییسه به ادعای شهاب عزیزی خادم؛ کینه ای در کار نبود

واکنش عضو سابق هیات رییسه به ادعای شهاب عزیزی خادم؛ کینه ای در کار نبود ، شهاب عزیزی خادم در یک گفتگوی یک طرفه ادعا نموده است که رئیس کاملا قانونی فدراسیون فوتبال به حساب می آید. ولی این ادعا بدون جواب نمانده است. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

واکنش مهرداد سراجی عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شهاب خادمی:

شهاب خادمی در یک مصاحبه گفت که رئیس قانونی فدراسیون فوتبال است. در آن طرف اما مهرداد سراجی عضو هیات رییسه فدراسیون که قربانی عزل شهاب خادمی شده بود. به این ادعاها واکنش نشان داد.

به گزارش سایت ورزشی ، شهاب عزیزی خادم بعد از 1 سال از برکناری خودش همچنان خودش را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می داند. اینبار 7 عضو سابق و فعلی هیات رییسه و دبیر کل سابق فدراسیون به دادگاه سکایت کرده اند. او در مصاحبه جدیدش بیان کرد که برخی افراد بدون مغز او را عزل نمودند و باید در دادگاه پاسخ دهند. شهاب عزیزی خادم ادعا می کند که هنوز به صورت قانونی رئیس فدراسیون فوتبال است.

سراجی به این اظهارات شهاب عزیزی خادم واکنش نشان داد. سراجی در عزل خادم نقش زیادی داشت. همچنین قربانی این عزل نیز شده بود. برخی از حامیان خادم در مجمع فوق العاده فدراسیون از هیات رییسه او را کنار گذاشتند.

 

چرا احسان حاج صفی به علی کریمی رای نداد

واکنش مهرداد سراجی عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شهاب خادمی

واکنش به شکایت شهاب عزیزی خادم و ادعاهایش

شکایت رییس اسبق فدراسیون فوتبال یک فرصت جدیدی به وجود آورد تا در دادگاه صحبت های مهمی شنیده گردد. کینه ای در کار نبوده است و هرچه که بود برای اصلاح امور فوتبال کشور بوده است. البته وضعیت بهتر نشده است.

 

کنایه عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال:

قطعا نداشتن برنامه و بودجه و صورت های مالی شفاف و مسائل مختلف دیگر مدیریتی همچنان در فوتبال وجود دارد. سراجی می گوید که وضعیت فدراسیون فوتبال بد است. از دید منتقدان تفاوت زیادی با دوران پرتنش شهاب عزیزی خادم وجود ندارد. همه این مسئله ها در برکنار شدن خادم نقش داشتند. برخی نیز معتقد هستند رئیس برکنار شده به دلیل اداره و مدیریتش باید می رفت.

در ادامه واکنش عضو سابق هیات رییسه به ادعای شهاب نظر شما درباره این اظهارات چیست؟ لطفا دیدگاه تان را در ادامه بیان نمایید.

mohamadnd
6 مارس 2023

1 دیدگاه در “واکنش عضو سابق هیات رییسه به ادعای شهاب عزیزی خادم؛ کینه ای در کار نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *