واکنش های فردوسی پور به مسمومیت دانش آموزان دختر

واکنش های فردوسی پور به مسمومیت دانش آموزان دختر ، فردوسی پور مطرح ترین چهره تلویزیونی سال های اخیر و مجری و گزارشگر ورزشی که مدیر و تهیه کننده برنامه 90 می باشد. فردوسی پور به دلایل امنیتی و دستورات مقامات بالا با تعطیلی برنامه نود و ممنوع الفعالیت در شبکه سه مواجه شد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

واکنش های فردوسی پور به مسمومیت دانش آموزان دختر

به گزارش سایت ورزشی ، عادل فردوسی پور به عنوان یک مجری عادل و حق گو همیشه زبانزد مردم ایران است. عادل در سال های اخیر جزو پرطرفدارترین چهره ورزشی ایران به حساب می آید. فردوسی پور نسبت به وقایع اخیر و مسمومیت دانش آموزان دختر نیز واکنش نشان داد. حتی بعد از فوت مهسا امینی نیز در دانشگاه شریف تهران با دانشجویان دیگر در حیاط به صورت مختلط سلف غذاخوری را برگزار کردند. حالا در یک پست اینستاگرامی نسبت به مسموم شدن دانش آموزان دختر برخی از شهرهای ایران واکنش نشان داده است. فردوسی پور در سال های اخیر جزو چهره های جنجالی و تاثیرگذار در جامعه به حساب می آید. برخی می گویند یکی از دلایل کنار گذاشته شدنش از تلویزیون و شبکه سوم سیما و گزارشگری به دلیل قدرت فراوان و تاثیرگذاری که در بین مردم داشت، بوده است.

در روزهای اخیر برخی دانش آموزان دختر مدارس تهران و چندین شهرستان دچار مسمومیت شدند. عادل خان با یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی اش به اتفاقات واکنش نشان داد و نوشت:

مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است. باورکردنی نیست که طی هفته‌های اخیر دختران دانش‌آموز مسموم می‌ شوند و عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند. این افراد چه کسانی‌اند که می‌خواهند با ایجاد فضای رعب و وحشت، برای رشد سرمایه‌های انسانی مانع‌تراشی کنند؟ آینده از آن نوجوانان و جوانان این سرزمین است. بیش از این با جسم و روان‌ فرزندان ایران بازی نکنید.

 

واکنش های فردوسی پور به مسمومیت دانش آموزان دختر

mohamadnd
1 مارس 2023

1 دیدگاه در “واکنش های فردوسی پور به مسمومیت دانش آموزان دختر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *