واکنش کنعانی زادگان به پرداخت جریمه به نفع مردم خوی

واکنش کنعانی زادگان به پرداخت جریمه به نفع مردم خوی ، محمد حسین کنعانی زادگان به یک موضوع در ارتباط با جریمه خودش واکنش نشان داد. مدافع تیم ملی فوتبال جریمه اش را برای هئیت فوتبال خوی پرداخت نموده است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

جریمه کنعانی زادگان و پرداخت خسارت به نفع مردم خوی:

محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن و مدافع تیم ملی فوتبال ایران می باشد. به گزارش سایت ورزشی ، کمیته اخلاف فدراسیون فوتبال چند وقت پیش این بازیکن فوتبال را به دلیل دیدگاه ها و نظراتش در فضای مجازی به کمیته احضار نموده است. حالا کنعانی به پرداخت جریمه محکوم شده است و برای توسعه فوتبال در شهرستان زلزله زده خوی باید مبلغی را پرداخت نماید.

بنابر این رای صادره برای کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته و بر اساس بند و ماده ۷ آیین ­نامه اخلاقی فیفا و مواد ۲ و ۳ و ۴ و ۱۵ و ۳۸ آیین­ نامه اخلاق فدراسیون فوتبال به مبلغ 200 میلیون تومان وجه نقد به حساب هیات فوتبال شهرستان زلزله زده خوی محکوم شده است. این جریمه برای توسعه فوتبال در رده های پایه این شهرستان به عنوان فعالیت اجتماعی در امر فوتبال است که کنعانی آن را پرداخت کرده است. جریمه ای که توسط ستاره فوتبال تیم ملی پرداخت شد و مستنداتش نیز در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت. در این زمینه مجموعه ما با کنعانی زادگان تماس گرفت و نظرش را در این باره پرسیده است:

بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی | افتخارات + ازدواج + خانواده + تصاویر

واکنش کنعانی زادگان به پرداخت جریمه به نفع مردم خوی

محمد حسین مدافع تیم ملی فوتبال ایران در کشور قطر بازی می کند. کنعانی گفت افتخار میکنم که به مردم خوی کمک کردم. من امید دارم که وضعیت مردم این شهر هرچه بهتر شود. اصلا چنین پول ها و این کارها را جریمه نمی دانم و راجبش فکر بد نمی کنم. من واقعا خوشحالم که توانستم برای هموطنانم کاری انجام دهم. این پول را با افتخار برای ترک زبانان عزیز کشورم پرداختم. آرزوی من سلامتی همه مردم کشورم است و امید داریم که دیگر شاهد چنین بلایای طبیعی نباشیم و اتفاقات تلخ در هیچ کجا رخ ندهد.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “واکنش کنعانی زادگان به پرداخت جریمه به نفع مردم خوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *