واکنش کیمیش به پیشنهاد بارسلونا

بارسلونا مدتی است که هافبک آلمانی را زیر نظر دارد. اکنون واکنش کیمیش به پیشنهاد بارسلونا، آب پاکی را روی دست آن‌ها ریخت.

خلاصه خبر

قرارداد ملی پوش آلمانی با غول های بوندسلیگا در سال 2025 به پایان می‌رسد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که بارسلونا شدیداً به دنبال یک پیش توافق برای انتقال کامل در تابستان آینده است.

کیمیش اکنون به پیشنهاد بارسلونا پاسخ داد.

واکنش کیمیش به پیشنهاد بارسلونا مشخص شد

واکنش کیمیش به پیشنهاد بارسلونا مشخص شد

به گزارش «ورزشی»، جاشوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ می‌گوید به احتمال انتقالش به بارسلونا در ماه جاری فکر نمی‌کند.

قرارداد این ملی‌پوش آلمانی در آلیانز آرنا در سال 2025 به پایان می‌رسد. او به جدایی از غول‌های بوندسلیگا بسیار نزدیک است. پپ گواردیولا مشتاق دیدار مجدد با هافبک محبوبش در بایرن مونیخ است. از این رو منچسترسیتی در حال بررسی یک انتقال احتمالی برای هافبک دفاعی برای جذب جاشوا کیمیش است.

بارسا همچنان بازیکنانی را قراردادشان رو به اتمام است، زیر نظر دارد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که غول‌های کاتالان می‌خواهند قبل از یک انتقال نهایی در سال آینده، با کیمیش به توافق پیش‌قرادادی دست یابند.

کیمیش اکنون هر گونه پیشنهادی مبنی بر انتقال به نیوکمپ در این ماه را کم اهمیت جلوه داده و فاش کرده است که به‌زودی با بایرن پای میز مذاکرات می‌نشیند.

کیمیش گفت: «من فقط روی بایرن تمرکز دارم. بازار زمستانی و پیشنهادها مهم نیستند. بالاخره باشگاه پیش قدم می‌شود و در مورد آینده من صحبت خواهیم کرد.»

کیمیش یک اسطوره مدرن در بایرن است. او هشت قهرمانی متوالی بوندسلیگا در بایرن و همچنین لیگ قهرمانان 2020 را کسب کرده است. او از زمان پیوستن به بایرن از لایپزیش در سال 2015، 41 گل در 368 بازی در تمام مسابقات برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

شرایط مالی بارسلونا همچنان به‌هم‌ریخته است

مشکلات و مسائل مالی بارسا باعث شد که آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته، فقط بازیکنان آزاد را مورد هدف قرار دهند. ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز پس از پایان دوران حضورشان در من سیتی و اتلتیک بیلبائو، اکنون آبی‌اناری‌پوش شده‌اند. اوریول رومئو نیز تنها با 3.4 میلیون یورو از خیرونا به بارسلونا آمد.

با این حال، در این ماه با ورود 40 میلیون یورویی ویتور روکه، مهاجم جوان برزیلی، پول زیادی خرج شده است و حتی احتمال افزایش این مبلغ به 61 میلیون یورو وجود دارد. بارسلونا، خیلی فضای ریخت‌و‌پاش ندارد و نمی‌تواند روی هربازیکنی دست بگذارد. در شرایط فعلی باید دید که مذاکرات بایرن با کیمیش به جا خواهد رسید.

Pooria
14 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *