واکنش گل محمدی به اعتراض های خبرنگاران اصفهانی

واکنش گل محمدی به اعتراض های خبرنگاران اصفهانی ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس تهران در یک مسابقه حساس جام حذفی در برابر سپاهان قرار گرفت. اما حاشیه های سرمربی قرمزها تمامی ندارد. یحیی به اعتراض های خبرنگاران اصفهانی به بایکوت نشست خبری تیمش در پایان بازی سپاهان واکنش هایی نشان داد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

واکنش یحیی گل محمدی به اعتراضات خبرنگاران:

به گزارش سایت ورزشی یحیی گل محمدی در چارچوب رقابت های جام حذفی در برابر تیم سپاهان قرار گرفته است. در این مسابقه موفق شدند سپاهان را حذف کنند و به مراحل بالاتر صعود نمایند. یحیی تاکید کرد که در روزهای آینده درباره مسائل تیمش با هواداران صحبت می کند. یحیی بعد از برتری 4-2 مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در برابر خبرنگاران اصفهانی حاضر نشد. در اولین واکنش به پیروزی مهم تیم پرسپولیس بیان داشت که: خوشبخت هستیم که توانستیم با تلاش زیاد تیم و حامیان و طرفداران بازی را ببریم. خوشحالیم که به مرحله بعدی صعود نمودیم. این برد شاد را به تمام هواداران عزیز تقدیم می کنیم و از کادر فنی و بازیکنان تشکر می کند. سرمربی تیم درباره دلایل عدم حضور نیز در این باره صحبت هایی انجام داد.

مهاجم جدید یحیی گل محمدی در پرسپولیس

صحبت های یحیی گل محمدی پیرامون عدم حضورش در نشست خبری

سرمربی پرسپولیس در خصوص دلایل عدم حضورش در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: دلیل خاصی وجود نداشت از اینجا از خبرنگاران عذر می خواهم. من واقعا نتوانسته ام در این نشست حاضر شوم. به دلیل مسائل مهمی که در داخل و خارج از باشگاه رخ داد من خواستم فعلا درباره این موضوع حرفی نزنم. تا به تیم ما فشار وارد نشود. اما در روزهای آینده درباره آن بیشتر سخن می گویم. طرفداران ما بدانند که ما تلاش می کنیم تا هردو جام را بدست آوریم و انشالله در پایان فصل خوشحالشان نماییم.

mohamadnd
24 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *