وحید امیری بازیکن بزرگ

وحید امیری بازیکن بزرگ ، این ستاره تیم پرسپولیس که در بازی مقابل تیم نساجی مازندران بسیار عملکرد خوبی داشت.

بازیکن بزرگ تیم پرسپولیس وحید امیری است

به گزارش سایت “ورزشی” وحید امیری عملکرد بی نظیری در مقابل بازی با نساجی داشت. البته امیری در بازی های قبلی به خوبی جا نیفتاد. اما در این بازی بر روی توپ های بلند حرکت های خوبی انجام داد. او در یک صحنه توپ را به سوی مهاجم تیمش فرستاد و با اصابت به دست علیرضا ابراهیمی پنالتی گرفت. وحید امیری در ادامه نیز در حملات بیشتر تیم پرسپولیس حضور داشت.

در دقیقه 51 بازی نیز در عمق حرکت می کرد و موقعیت تک به تک به وجود آورد. حتی به دلیل اینکه از سمت مدافعین نساجی در فشار زیادی قرار داشت. ضربه شوت را به تیرک دروازه نساجی زد و در حرکت های بعدی نیز توپ توسط دانیال اسماعیلی فر به گل تبدیل شد.

وحید امیری بازیکن خلاق تیم:

امیری هم در کنار زمین و هم در نیم فضاها به خوبی حضور داشت. او در این فصل قطعا بازیکن بهتری نیز می شود و ردپاهایش را می توانیم در بازی های خوب تیم و کسب سه امتیازها ببینیم. بازیکن کم حاشیه تیم فوتبال سرخپوشان در این بازی بسیار ترکیبی عمل کرد و موقعیت های زیادی را برای مهاجمین پرسپولیس ایجاد کرد.

وحید امیری ملی پوش پرسابقه تیم پرسپولیس یکی از مهم ترین دلایل صدرنشین شدن تیمش بود. حتی این بازیکن می تواند در قهرمانی پرسپولیس نیز نقش زیادی داشته باشد.

وحید امیری بازیکن بزرگ تیم پرسپولیس البته افت و فراز و نشیب زیادی داشت. البته از بازیکنانی نیست که بازی اش فقط در یک سمابقه بگیرد و در مسابقه های بعدی درخشان نباشد. وحید از لحاظ فنی و قدرت بدنی نیز بسیار شرایط مناسبی دارد. او قطعا در ذهن یحیی گل محمدی حضور دارد تا در مسابقات بعدی نیز عملکرد بی نظیری داشته باشد.

تیم پرسپولیس تهران در هفته های پیش رو بدون مهاجم بازی کرده است و با پیروزی پرگل در مقابل تیم نساجی توانست نیم فصل را با صدرنشینی پایان دهد. باید ببینیم که در ادامه این تیم در دور بعدی مسابقات چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
7 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *