وریا غفوری در لیست جدایی فولاد

وریا غفوری در لیست جدایی فولاد ، وریا غفوری بازیکن پرسابقه تیم ملی ایران و باشگاه فولاد خوزستان امروز با تصمیم جواد نکونام از تیم کنارگذاشته شد.

به گزارش سایت ورزشی ، وریا غفوری یکی از بازیکنان فوتبال پرسابقه تیم های استقلال و تیم ملی ایران است. او که اصالتا اهل سنندج و کرد می باشد. وریا به بازیکن انتقاد کننده از حکومت و مسئولان جمهوری اسلامی شهرت دارد. در سال های اخیر به طور کاملا رک و صریح در مصاحبه های تلویزیونی انتقادات زیادی را مطرح نمود. حتی در یک مصاحبه گفت این میکروفن مال تلویزیونه؟ من با تلویزیون مصاحبه نمی کنم.

احتمال جدایی وریا غفوری از باشگاه فولاد خوزستان

مدافع فولاد تنها 48 ساعت باقی مانده به مهلت نقل و انتقالات زمستانی با تصمیم جواد نکونام سرمربی تیم کنار گذاشته شد.

واکنش های مردم و کسانی که وریا را دوست داشتند اما در فضای مجازی به یکباره حامی او شدند. برخی از مردم اعتقاد دارند که واکنش های وریا غفوری در اعتراضات سال 1401 و بازداشتش توسط نهاد های امنیتی منجر به کنار گذاشتنش از تیم لیگ برتری شد.

وریا غفوری بازیکن و کاپیتان پرسابقه تیم استقلال که در این فصل با پیشنهاد جواد نکونام به اهواز رفت و با فولاد قرارداد بست. این بازیکن پرتجربه در 4 بهمن 1491 رسما به لیست عدم نیازمندی باشگاه رفت.

چرا فولاد وریا غفوری را نمی خواهد؟

چرا فولاد وریا غفوری را نمی خواهد؟

بازیکن مطرح فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم ملی و استقلال را نیز دارد. یکی از منتقدین سرسخت حکومت نیز می باشد. در وقایع اخیر کشته شدن مهسا امینی، استوری های تندی بر علیه نظام منتشر نمود. حتی در ماه قبل نیز بازداشت شد. حالا حضورش در تیم فولاد نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. یک تصمیم شوکه کننده در فاصله 48 ساعت مانده به پنجره زمستانی، او دیگر در خوزستان جایی ندارد. باید ببینیم که فرصت باقی مانده چه شرایطی را برایش به وجود خواهد آورد. وریا غفوری به چه تیمی خواهد پیوست؟

جواد نکونام در این نیم فصل نیز به هدف هایش نرسید و دنبال تقویت تیم خودش می باشد. حالا در جدیدترین تصمیم وریا غفوری را از تیم کنار گذاشت. در ادامه باید ببینیم که چه تصمیماتی خواهد گرفت. حالا وریا غفوری در لیست جدایی فولاد قرار گرفته است.

خرید لالیگایی فوتبال ایران | خرید بزرگ پنجره زمستانی تیم فولاد خوزستان

mohamadnd
24 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *