وضعیت مصدومیت ارلینگ هالند / پیشرفت و تاریخ بازگشت احتمالی

هالند اوایل ماه میلادی جاری مصدوم شد. وضعیت مصدومیت ارلینگ هالند را در این پست بررسی می‌کنیم.

خلاصه

ارلینگ هالند پس از شکست مقابل استون ویلا در 6 دسامبر از میادین دور بوده است.

بهبود آسیب دیدگی پای هالند بیش از حد انتظار طول می‌کشد.

پپ گواردیولا هالند را از حضور در آخرین بازی من سیتی در سال 2023 کنار گذاشت.

وضعیت مصدومیت ارلینگ هالند

به گزارش ورزشی، ارلینگ هالند بیش از آنچه که او یا منچسترسیتی انتظار داشتند در این فصل زمان خود را در کنار زمین سپری کرده است. ظاهراً قرار است تا سال 2024 ادامه یابد.

مهاجم نروژی در این فصل 14 گل در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است. اما اگر او بتواند از جدول درمان دور بماند، این تعداد بدون شک بیشتر می‌شود. غیبت او همزمان با عملکرد ضعیف من سیتی بوده است. اگرچه آنها باز هم کامبک زدند و در آخرین بازی خود در سال 2023 اورتون را شکست دادند.

خولیان آلوارز در غیاب هالند پیشرفت کرده است. عمق تیم آسیتی به این معنی است که آنها به طور کلی می‌توانند با هر چیزی کنار بیایند. اما غیبت بازیکنی مثل هالند همزمان با کوین دی بروینه برای هر باشگاهی مشکل ایجاد می‌کند.

در این پست، آخرین اخبار در مورد وضعیت هالند، بازگشت مورد انتظار او و آنچه پپ گواردیولا در مورد این موضوع می‌گوید، وجود دارد.

ارلینگ هالند چه زمانی از مصدومیت باز می‌گردد؟

ارلینگ هالند چه زمانی از مصدومیت باز می‌گردد؟

هالند از زمان باخت 1-0 مقابل استون ویلا در ابتدای دسامبر در خط حمله من سیتی غایب بود. این یک ماه بسیار شلوغ بوده است، به این معنی که او شش مسابقه را در تمام مسابقات از دست داده است. خوشبختانه برای من سیتی، دو بازی از آن ها در جام باشگاه‌های جهان بودند. یکی دیگر، یک بازی بی اهمیت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد بود.

او از یک واکنش استرس استخوانی در پایش رنج می‌برد که به وضوح بهبودی آن طول می‌کشد.

شش بازی قرار است به هفت بازی تبدیل شوند. زیرا گواردیولا هالند را از بازی در لیگ برتر انگلیس با شفیلد یونایتد کنار گذاشت.آخرین بازی من سیتی در سال تقویمی.

گواردیولا پس از پیروزی 3-1 خارج از خانه مقابل اورتون به آمازون پرایم  گفت: «هنوز او در تیم نیست  . او با استخوانش احساس بهتری دارد اما یک جلسه تمرینی هنوز با ما انجام نداده است. متاسفانه دسامبر با تیم های زیادی شلوغ است. ژانویه بسیار شلوغ است. امیدوارم در ژانویه او بتواند با ما بازگردد.”

منچسترسیتی بدون هالند در رده چهارم لیگ برتر قرار می‌گیرد و پنج امتیاز با صدرنشین فاصله دارد. آنها به لطف جام جهانی باشگاه‌ها یک بازی مقابل لیورپول و استون ویلا در دست دارند.

Pooria
29 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *