ویزای شهریار مغانلو باطل شد

ویزای شهریار مغانلو باطل شد ، مهاجم گلزن و کاملا آماده فوتبال سپاهان مغانلو می باشد. این مهاجم که در سپاهان اصفهان روزهای خوبی را سپری می نماید.

به گزارش سایت “ورزشی” شهریار مغانلو یکی از بازیکنان نوک حمله تیم سپاهان اصفهان که قبلا نیز سابقه بازی و گلزنی در پرسپولیس تهران را نیز داشته است. حالا در یک مسابقه در برابر استقلال تهران دوباره عملکرد بی نظیر و درخشان خودش را به رخ همه کشید. مغانلو و آل کثیر در سال های قبل برای پرسپولیس گل های زیادی زدند. حالا در یک مسابقه با استقلال توانست یک پنالتی بگیرد و سپاهان دوباره به کورس قهرمانی برگشت.

عملکرد بی نظیر شهریار مغانلو در سپاهان:

شهریار که در بازی با سایپا توانست هت تریک کند، در مسابقه سپاهان – استقلال نیز عملکرد فوق العاده ای از خودش نمایش داد. این مهاجم فرصت طلب فوتبال ایران که در هفته های قبل روزهای خوبی را سپری نکرده بود. ولی حالا آمار خیره کننده ای از خودش به نمایش گذاشت. و پنج گل در پنج بازی اخیر خودش نشان می دهد که او حالا نمایش درخشان دیگری را به زمین کشانده است.

شهریار مغانلو

شهریار در این بازی گل نزد. ولی نقش بی نظیری را در پست حمله با فیزیک خاص خودش به نمایش گذاشت. این بازیکن در دقیقه پایانی نیمه اول در خارج محوطه جریمه صاحب توپ شد. با فشار یامگا و گذاشتن بدن خودش توانست یک موقعیت جذاب برای محمد کریمی بسازد. البته کریمی این فرصت بی نظیر را از دست داد.

شهریار با این ارسال حتی می توانست گل بزند. اما ضربه سرش تبدیل به گل نشد و به اوت رفت. البته در ادامه شهریار اثر مناسب خودش را نشان داد. در دقیقه 80 نیز شهریار فرصت گل زدن داشت. اگر این گل به ثمر می رسید سپاهان پیروز می شد. اما میلاد زکی پور پاسی به شهریار نداد و توپ او هم گل نشد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

این بازیکن ترک زبان فوتبال ایران که فصل را برای سپاهان عالی بازی نکرد. بازیکن شماره 70 سپاهان در هفته های اخیر اما سبک بازی خودش  را تغییر داد و در دقیقه 92 بازی استقلال نیز یک پنالتی گرفت.

ویزای شهریار مغانلو باطل شد

در این صحنه که یزدانی بازیکن و کاپیتان تیم استقلال به جای زدن توپ، پای شهریار را هدف قرار داد. داور ضربه پنالتی را اعلام نمود. شهریار بازیکن فوق العاده خطرناکی است و از موقعیت به نحو احسن استفاده می کند. اگر در این صحنه مغانلو متوقف نمی شد و از سیاوش یزدانی عبور می کرد قطعا می توانست خودش در این مسابقه گل بزند.

شهریار با پنالتی که برای تیم خودش گرفت، توانست کمک زیادی به این باشگاه اصفهانی کند. پنالتی به گل تبدیل شد و این مهاجم اثر مهم و تاثیرگذار خودش را به مربی و بازیکنانش ثابت کرد.

ویزای شهریار مغانلو باطل شد

شهریار مغانلو در روزهای اخیر زمزمه هایی برای انتقالش به تیم اتحاد کلبا با سرمربی گری فرهاد مجیدی مطرح شده بود. اما با توجه به عملکرد درخشان شهریار مغانلو کاملا بعید است که تیم سپاهان اصفهان او را به تیم های عربی یا هر تیم دیگری بفروشد. در ادامه باید ببینیم که چه اتفاقاتی در نقل و انتقالات برای شهریار رخ می دهد.

 

در ادامه می توانید ببینید:

نقل و انتقالات زمستانی سپاهان

mohamadnd
20 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *