پاتریک رید و روری مک ایلروی

بازی صبح پنجشنبه به تعویق افتاد، به دلیل بارش شدید باران در صحرای دبی دسترسی ممکن نبود. رید چهار نقطه کمتر از حد نصاب است و یک ضربه پشت سر توماس پیترز با سه سوراخ باقی مانده است.

پاتریک رید رقابت خود را با روری مکایلروی و یک تأخیر شش ساعته در آبوهوا کنار گذاشت تا شروعی چشمگیر برای کلاسیک صحرای دبی داشته باشد.

پاتریک رید
پاتریک رید

صبح پنجشنبه به بازیکنان گفته شد که باشگاه گلف امارات “غیرقابل دسترس” است و به دلیل سیل در جاده ها به علت بارندگی شدید به این زمین نروند.

پس از چند ساعت که هوا صاف شد و کارای پاکسازی توسط کارکنان زمین انجام شد  ، بازی در ساعت 9.15 صبح (GMT) آغاز شد اما نیمی از زمین اصلاً نتوانستند به کورس بروند و دور اول روز جمعه آغاز خواهد شد.

پاتریک رید از 16 سوراخ در چهار حفره زیر همتراز عبور کرد. و یک ضربه پشت سر توماس پیترز از بلژیک، رهبر اولیه، که سه سوراخ باقی مانده بود، قرار گرفت.

مثلث انگلیسی متیو جردن، دنیل گاوینز و الیور ویلسون پس از دورهای 68 که کمی قبل از توقف بازی به دلیل تاریکی کامل شد. هدف باشگاه را تعیین کردند.

مک ایلروی وپاتریک رید بر روند آماده سازی قبل از مسابقات تسلط داشتند.

مک ایلروی وپاتریک رید
مک ایلروی وپاتریک رید

پس از اینکه مرد آمریکایی به نظر می رسید. پس از رد شدن توسط شماره 1 جهان در محدوده تمرین، یک سه راهی به سمت مک ایلروی پرتاب می کند.

مک ایلروی گفت که تی را ندیده است. اما از احضار شدن در شب کریسمس توسط وکلای رید به عنوان بخشی از شکایت او برای افترا علیه چندین عضو رسانه تحت تأثیر قرار نگرفته است.

احضاریه مک ایلروی مربوط به یک دادخواست مدنی جداگانه است. که در ماه ژوئن توسط لری کلایمن ارائه شد. که ادعا می کند ساکنان فلوریدا که بلیط رویدادهای PGA Tour را خریداری کرده اند یا در آینده خواهند خرید. توسط تور PGA که گفته می شود زمینه ها را با تعلیق بازیکنانی که به LIV ملحق شده اند ضعیف می کند، آسیب دیده اند.

پاتریک رید که در جریان مراسم افتتاحیه آن در ماه ژوئن به LIV پیوست. به خبرنگاران گفت که احضاریه – که کلایمن همچنین سعی کرده در مورد تایگر وودز ارائه کند . “هیچ ربطی به من و هیچ ربطی به شکایت هایی که من بخشی از آن هستم ندارد. از” و مک ایلروی را “کودک نابالغ” نامید.

جردن گفت: “اگر امتیاز خوبی را در اینجا ثبت کنید، از آن لذت خواهید برد.” از این نظر چالش برانگیز بود که می‌دانستیم باران می‌آید. و تاریکی و هر چیز دیگری، بنابراین کمی تردید وجود داشت که آیا کارمان را تمام می‌کنیم یا خیر.

دیدن [پیام از تور] در ساعت 5:20 صبح که می‌توانستم در رختخواب برگردم و دراز بکشم، خوب بود.”

Pooria
27 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *