پارگی رباط صلیبی مهاجم پرسپولیس

پارگی رباط صلیبی علیرضا خدادادی مهاجم پرسپولیس ، مهاجم پرسپولیس بعد از نخستین بازی رسمی خودش از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد.

به گزارش سایت “ورزشی” علیرضا خدادادی مهاجم جدید پرسپولیس در اولین بازی هفته گذشته در برابر تیم گل گهر سیرجان حضور پیدا کرده بود. او دیروز که از ناحیه رباط صلیبی پا مصدومیت پیدا کرده است.

آسیب دیدگی اش در تمرین گذشته و در حالی که برای تصاحب توپ با کمال کامیابی نیا دوئل داشت و برخورد دو طرف با مصدومیت مهاجم سرخپوش ها همراه شد.

رباط صلیبی مهاجم پرسپولیس پاره شد
رباط صلیبی مهاجم پرسپولیس پاره شد

رباط صلیبی علیرضا خدادادی مهاجم پرسپولیس پاره شد

علیرضا خدادادی در همان لحظه های اولیه برخورد با حضور تیم پزشکی پرسپولیس در تمرین توانستند او را به بیرون از ورزشگاه کاظمی ببرند. افرادی که در تمرین تیم پرسپولیس حضور داشتند بعد از برخورد و مصدومیت این بازیکن پی به وضعیت او برده اند و او دیگر نتوانست به تمرین خودش ادامه دهد.

حالا مدیران تیم پرسپولیس تهران منتظر هستند تا خبر نهایی درباره وضعیت این مهاجم جوان را بشنوند. این مهاجم که از بخش رابط صلیبی مصدوم شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

خدادادی مهاجم 20 ساله تیم سرخپوش ها در یک دیدار در مقابل گل گهر در یک بازی رسمی پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کرد. او از دقیقه 84 به جای محمد عمری به چمن مسابقه رفت.

پارگی رباط صلیبی مهاجم پرسپولیس

گل محمدی نیز از این بازیکن زیاد تعریف می کرده است. حالا او انتظار داشت که در ادامه لیگ فرصت بیشتری نیز به این بازیکن دهد. با شانس بد مصدومیت این بازیکن باعث شد تا فصل برای مهاجم سرخپوشان یعنی خدادادی به پایان برسد. بازیکنی که از آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان دعوت شد و هنوز راه های زیادی را پیش روی خودش می بیند.

باید ببینیم که در آینده چه خبرهای جدیدی از وضعیت و سلامتی و رفع مصدومیتش منتشر می شود. امیدواریم هرچه سریعتر این بازیکن جوان به تمرینات پرسپولیس بازگردد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
4 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *