رسمی؛ پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس اعلام شد

در ادامه شایعات و پس از مذاکرات پرسپولیس و درویش در قطر، پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس اعلام شد. برانکو نمی‌آید! سرمربی کروات اسبق پرسپوليس پاسخ قطعی و نهایی خود را با این تیم اعلام کرد.

پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس اعلام شد

به گزارش «ورزشی»، دومین دوره مذاکرات پرسپوليس با برانکو ایوانکوویچ این بار با حضور رضا درویش در قطر برگزار شد. سرمربی اسبق سرخ‌ها پاسخ قطعی خود بالاخره را اعلام کرد. او اعلام کرد با وجود احترامی که برای سرخ‌ها و هوادارانشان قائل است، شرایط حضور مجدد در تهران را ندارد.

شب پیش رضا درویش به همراه رضا چلنگر و امیرعلی حسینی برای جلسه با برانکو ایوانکوویچ راهی دوحه شدند. آنها عصر امروز در جلسه با سرمربی کروات کنونی عمان که در اولین گاممقابل عربستان شکست خورده بود، قرار گرفتند و مذاکرات آغاز شد.

قبل از این، دلبری عضو هیئت مدیره پرسپوليس با حضور در امارات و اردوی عمان مذاکرات ابتدایی را با برانکو انجام داده بود. نتیجه گفت‌گو این بود که باشگاه پرسپوليس حسن نیت خود را در خصوص این مذاکرات نشان دهد. اتفاقی که موجب شد پرسپوليس نزدیک به ۴ میلیارد تومان بابت جرائم مالیاتی این مربی کروات در دوره حضورش در پرسپوليس هزینه کند.

درویش امیدوار بود با پرداخت این مالیات، برانکو را تشویق به حضور مجدد روی نیمکت سرخ‌پوشان کند. به همین خاطر پس از ارائه مفاصاحساب به چلنگر، در انتظار چراغ سبز برای هماهنگی این جلسه بود.

شب گذشته او با تیم سه نفره مذاکره کننده راهی دوحه و هتل محل اسکان تیم عمان و برانکو شد.

با این حال در انتهای جلسه، برانکو پاسخ نهایی خود را مبنی بر عدم وجود شرایط برای حضور مجدد در تیم پرسپولیس اعلام کرد.

بیانیه رسمی پرسپولیس در خصوص مذاکرات با برانکو

بیانیه رسمی پرسپولیس در خصوص مذاکرات با برانکو

پرسپولیس طی اعلامیه، نتیجه مذاکرات را به صورت زیر اعلام کرد:

مدیرعامل پرسپولیس در این جلسه با اعلام فراهم بودن همه امکانات، پیشنهاد باشگاه و خواست هواداران پرسپولیس برای حضور مجدد برانکو روی نیمکت پرسپولیس را اعلام کرد.

رضا درویش با تاکید بر ویژگی‌های اخلاقی، حرفه‌ای و پشتوانه عملکردی که از برانکو می‌شناسیم، از او خواست که هدایت سرخ‌پوشان را مجدداً بر عهده بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس به او اعلام کرد که اعضای باشگاه و هواداران خواهان بازگشت او هستند.

برانکو اما در پاسخ اعلام کرد: همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چقدر دوست دارم. ایران کشور دوم من است. به پرسپولیس و هواداران پرشورش عشق می‌ورزم. قلب من برای این تیم می‌تپد. متاسفانه در حال حاضر به دلایل شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات بسیاری از ایران و پرسپولیس دارم. ای کاش که دوباره تکرار می‌شد. ولی حالا در وضعیت مناسبی برای حضور در ایران نیستم. هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم ملی معتبر اروپایی پاسخ نداده‌ام.

او گفت: در جلسه با آقای دلبری هم گفتم که شرایط بازگشت به ایران را ندارم. ممنونم که در این چند روز به اینجا آمدید. از نظر و تلاش‌های شما صمیمانه سپاسگزارم.

او ادامه داد: از شما (رضا درویش) سپاسگزارم هم به خاطر پیشنهاد شما و هم اقداماتی که در چند روز اخیر انجام دادید. فکر نمی‌کردم با این سرعت کار پیش ببرید. ولی متاسفانه اکنون شرایط کار در ایران را ندارم و از شما درخواست می‌کنم زمان را از دست ندهید و سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنید.

پاسخ باشگاه پرسپولیس در خصوص سرمربی آینده تیم

رضا درویش نیز در انتهای جلسه گفت: هواداران با تمام وجود شما را دوست دارند. ما هم‌زمان با گزینه‌های دیگری مذاکره کردیم. اما اگر تصمیم جدیدی بگیرید به شما برمی‌گردیم. امیدوارم در ادامه جام ملت‌ها با تیم ملی عمان و هر تیمی که در آن خواهید بود، موفق باشید.

با منتفی شدن حضور برانکو در پرسپولیس، باید دید چه کسی سکان هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *