پاسخ جهانبخش به پیشنهاد استقلال مشخص شد

علیرضا جهانبخش می‌خواهند تا فصل را در تیم کنونی خود یعنی فاینورد به پایان برساند. پاسخ جهانبخش به پیشنهاد استقلال را در این پست می‌خوانید.

پاسخ جهانبخش به پیشنهاد استقلال

به گزارش «ورزشی»، یکی از بازیکنانی که نامش در لیست زمستانی جواد نکونام برای تیم استقلال به چشم می‌خورد، علیرضا جهانبهش است. ستاره ایرانی تیم هلندی فاینورد که در این فصل فرصت بازی اندکی داشت، پس از مصدومیت در مسابقه تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ، دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

حال مطابق گزارشی کوتاه در ایران ورزشی، جهانبخش قصد ندارد فوتبال اروپا را رها کند. او نه تنها این فصل را در تیم فاینورد خواهد ماند، بلکه می‌خواهد فصل بعد نیز در اروپا بماند. به همین خاطر، مطابق با پیش‌بینی‌ها، حضور او در استقلال فعلاً غیرممکن است.

ایران ورزشی نوشته است: با پایان بازی‌های هفته‌ی 15 لیگ برتر خلیج فارس، تیم‌ها وارد فصل نقل و انتقالات زمستان می‌شوند. استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست. چند روز گذشته، جواد نکونام لیستی را برای جذب بازیکنان موردنظرش در اختیار باشگاه قرار داده است.

از جمله بازیکنانی که در لیست نکونام قرار دارند، علیرضا جهانبخش است. کاپیتان سوم تیم ملی ایران و بازیکن فاینورد هلند به تازگی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده است.

 جهانبخش همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و سپس به تمرینات فاینورد باز می‌گردد. قرارداد علیرضا با فاینورد تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد. سپس او به عنوان بازیکن آزاد تیم جدید خود را انتخاب می‌کند.

صحبت‌های مدیربرنامه جهانبخش درباره شایعات

صحبت‌های مدیربرنامه جهانبخش درباره شایعات

با این وجود رسانه‌های هلندی معتقدند جهانبخش در نقل و انتقالات امسال جدا شده و این تیم را به مقصد نامشخص ترک می‌کند. چند روز پیش مدیربرنامه ستاره ایرانی فاینورد این خبر را تکذیب کرد. حالا همچنین در واکنش با شایعات مرتبط با استقلال گفته است: «تا این لحظه مذاکره‌ یا حتی تماسی صورت نگرفته است. البته علیرضا قصد دارد فصل را در فاینورد به پایان برساند. همچنین اولویت او باز هم بازی در اروپاست و فصل بعد قصد دارد در یک تیم اروپایی بازی کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *