پایان تلخ خوشحالی فرهاد مجیدی در یک مسابقه

پایان تلخ خوشحالی فرهاد مجیدی ، گل زیبای احمد عامر فرهاد مجیدی را بسیار خوشحال کرد. ولی شور و شعف او کوتاه مدت بود.

به گزارش سایت “ورزشی” مجیدی که در این فصل رقابت های لیگ امارات، به چند بازیکن جوان میدان داد. احمد عامر 24 ساله فصل خوبی را در کلبا سپری کرد. او حتی برای مسابقه دوستانه با تیم ملی آرژانتین نیز به امارات دعوت شد. او دیروز یک گل زیبا را برای تیم فرهاد به ثمر رساند.

پنیل ملاپا در این مسابقه یک ضربه پنالتی را خراب کرد. مجدیدی او را تعویض کرد و احمد عامر را به درون زمین فرستاد. این بازیکن نیز چند دقیقه بعد با یک ضربه ایستگاهی از راه دور دروازه خورفکان را باز نمود و این تعویض طلایی فرهاد او را به وجود آورد و چند متری از طول زمین را از خوشحالی دوید.

پایان خوشحالی مجیدی در لیگ امارات
پایان خوشحالی مجیدی در لیگ امارات

پایان تلخ خوشحالی فرهاد مجیدی

در مسابقه بین تیم اتحاد کلباء و خورفکان در لیگ برتر امارات که بسیار حساس بود. اتفاقات زیادی افتاد و همه تماشاگرها انتظار برد تیم فرهاد مجیدی را داشتند که در پایان مسابقه نتیجه کلا برعکس شد با اینکه تیم فرهاد یک صفر جلو بود. اما در دقیقا 90 به بعد همه چیز بهم ریخت تا سه بار پیاپی فرهاد مجیدی و تیمش ببازند.

پایان تلخ خوشحالی فرهاد مجیدی

گلزنی توسط بازیکن تعویضی فرهاد

بعد از اینکه بازیکن تعویضی احمد عامر برای تیم فرهاد گلزنی کرد. فرهاد بسیار خوشحال بود و در کنار زمین شروع به دویدن کرد. او همانند روزهای که خودش در زمین فوتبال گل میزد. به هوا می پرید و از گل اول تیمش خوشحالی می کرد. شاید دلیل خوشحالی اش به خاطر تغییرات در تیمش و آوردن بازیکن جوان بود. البته شادی او زیاد دوام نداشت.

گلزنی توسط بازیکن تعویضی فرهاد
گلزنی توسط بازیکن تعویضی فرهاد

سرمربی ایرانی تیم کلباء چند متری را در کنار زمین و خط طولی دوید و با مشت های گره کرده بالا پایین می پرسید و اینبار نوبت به اعضای نیمکت نشین تیمش بود تا مجیدی به سمت او برود و خوشخالی خودش را با آنها تقسیم کند و این شخص فرهاد را در آغوشش فشرد.

خوشحالی فرهاد مجیدی از گل تیمش
خوشحالی فرهاد مجیدی از گل تیمش

امیر مرتضایی آنالیزور قدیمی استقلال نیز در این لحظه به فرهاد نزدیک شد و خشوحالی کرد. او که قبلا در کنار استراماچونی در استقلال تهران قرار داشت و در ابتدای فصل به کادر فنی الاتحاد کلبا افزوده شد و در کنار مجیدی از گل زدن احمد عامر خوشحال بود.

امیر مرتضایی آنالیزور قدیمی استقلال
امیر مرتضایی آنالیزور قدیمی استقلال

پایان خوشحالی مجیدی در لیگ امارات

تلویزیون امارات در این لحظه علاقه و جنب و جوش و خوشحالی فرهاد را در کنار زمین تصویربرداری می کرد. قبل از گل اول نیز روپایی زدن های سرمربی جوان ایرانی را نشان داد. حتی گزارشگر اریاضیه دبی نیز به این حرکت واکنش نشان داد و گفت مجیدی توانایی های خودش را در کنار زمین نشان می دهد.

البته همه اتفاق ها و خوشحالی ها بر وفق مراد فرهاد نبود. تیمش از دقیقه 90 طلسم شد و دقیقا در دقیقه 95 دروازه اش باز شد و شکست تلخی بر این تیم تحمیل شد. در لحظات پایانی بازی یک پیروزی مهم برای مجیدی و بازیکنانش از دست رفت. یک ارسال از سوی راست باعث غافلگیری خط دفاع و عدم یارگیری مهدی عبید شد و او در دقیقه 90 گل تساوی را زد. در دقیقه 12+90 بر اثر یک اشتباه خط دفاعی و دروازه بان خورفکان به گل دومش رسید و تیم فرهاد بازی برده را باخت.

پایان خوشحالی مجیدی در لیگ امارات
پایان خوشحالی مجیدی در لیگ امارات

ویدیوهای روپایی زدن فرهاد و شادی گلش بعد از گل اول در فضای مجازی مخصوصا در کشور امارات بسیار مورد توجه قرار گرفت و وایرال شد. شادی در نهایت خوشحالی که البته تا پایان بازی همراهش نشد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *