پایان کار سرخیو با ماتادور ها

پایان کار سرخیو با ماتادورها – طبق گزارش ورزشی- سرخیو بوسکتس کاپیتان تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2022 پایان کار خودش را با لاروخا اعلام مرد.

متن خداحافظی بوسکتس با از تیم ملی

بعد از ١۵ سال و ١۴٣ بازی برای تیم‌ ملی اعلام می کنم که زمان خداحافظی آمده است. و می خواهم از کل هم‌تیمی‌ها، مربیان و تمامی افرادی که در این مسیر منو همراهی کردن تشکر کنم. افتخار بزرگی نصیبم شد که توانستم به عنوان نماینده‌ی کشورم به قهرمانی جهان و اروپا برسم. برای بچه‌های تیم و مربی جدید آرزوی موفقیت دارم.

سرخیو در تورنومنت های جام جهانی 2010 آفریقا و یورو 2012 که در هر دوی آنها اسپانیایی ها قهرمان شدند نقش ویژه ای را ایفا کرد.

حال مهندس اسپانیایی ها که سالها در میانی میدان مسئولی بازیسازی را به عهده داشت. مانند هر بازیکن بزرگ دیگری از بازی های ملی خداحافظی کرد.

سرخیو هافبکی بود که بسیاری از مربیانی که به بازی با سبک تیکی تاکا علاقه مند هستند، بازیه وی را بشدت مورد تشویق قرار می دادن.

صحبت های گواردیولا درمورد بوسکتس

گواردیولا درمورد بوسکتس گفته بود: « به نظر من بوسکتس بهترین بازیکن خط میانی دنیاست. من سادگی و فروتنی اش را دوست دارم. او آنقدر، مثل سایر هم بازی هایش در نقش خود فرو نمی رود. ولی خودش هم می داند که بدون او کار پیش نمی رود.»

گواردیولا در تمجید از بوسکتس ادامه داد:« او بازیکن فوق العاده ای است ووجودش برای بارسلونا و اسپانیا خیلی مهم است. بوسکتس بازی اش را مقابل راسینگ شروع کرد. در شرایطی که کار مربی اش خیلی راحت بود، چون در آن زمان همه چیز تعریف و تمجید از تیم بود. الان می بینیم که بوسکتس با آرامش و صبوری بازی می کند. او همیشه خوب بازی می کند و یکی از بهترین های تیمش است. من واقعا خوشحالم که او یکی از بازیکنان فعال بارسلونا است.»

بخش پایانی صحبتهای پپ درمورد بوسکتس بدین ترتیب بود:« او مسیر چابی یا پویول را پیش خواهد گرفت. بوسکتس بازیکن فوق العاده ای است که در تمام بازی های مهم خوب بازی می کند.

همچنین گرد مولر اسطوره فقط آلمان و بایرن مونیخ گفته بود:

از نظر من بوسکتس بهترین هافبک دفاعی دنیاست.

دل بوسکه و سرالکس فرگوسن و تیتو دیگر مربیان بزرگی بوده اند که از بوسکتس با نام نیک همیشه یاد کرده بودند.

آخرین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
17 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *