پایان یک اتفاق دلهره‌آور: مدافع رم مرخص شد

باشگاه رم تایید کرد که ایوان اندیکا پس از بستری در بیمارستان به دلیل درد از ناحیه قفسه سینه، مرخص شده‌است. بدین ترتیب، مدافع رم مرخص شد.

مدافع رم مرخص شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، رم در آخرین به‌روزرسانی از شرایط ایوان اندیکا پس از اتفاق خطرناک بازی مقابل اودینزه تایید کرد که این بازیکن از بیمارستان مرخص شده‌است.

مدافع میانی اهل ساحل عاج در دقیقه 72 بازی شب گذشته آ اس رم، ناگهان از ناحیه قفسه سینه احساس ناراحتی کرد. به همین خاطر نتوانست به بازی ادامه دهد. سپس به سرعت به بیمارستان منتقل شد. آزمایشات اولیه نشان داد که او دچار حمله قلبی نشده‌است.

البته اندیکا برای آزمایشات بیشتر در طول شب در بیمارستان بستری بود. در بیانیه رم در رابطه با شرایط اندیکا ذکر شده است که: “به دنبال درد حاد از ناحیه قلب بعد از آزمایشات اولیه در ورزشگاه، ایوان اندیکا در بیمارستان سانتا ماریا دلا میسریکوردیا در اودینه بستری شد. بررسی‌های سطح اول و دوم قلب بر روی او صورت گرفت. در نهایت مشخص شد هیچگونه آسیب قلبی وجود ندارد. با توجه به آخرین آزمایشات این بازیکن از بیمارستان ترخیص شد. اندیکا در رم تحت آزمایشات تکمیلی قرار می‌گیرد.”

مدافع رم مرخص شد

آاس رم از باشگاه اودینزه، داور بازی آقای پایرتو، تماشاگران استادیوم در اودینه و کادر پزشکی و بهداشتی بیمارستان سانتا ماریا دلا میزریکوردیا برای کمک‌هایشان تشکر به عمل آورد. در آن دقایق دلهره‌آور، همه ما با هم ارزش‌های ورزشی را به نمایش گذاشتیم. حفاظت از زندگی در وهله اول قرار دارد.

بنابراین تأیید می‌شود که هیچ مشکل قلبی‌ای وجود ندارد. اما ضربه به قفسه سینه در زمان موجب بروز باعث مشکلات تنفسی و درد شده بود.”

رم باید 18 دقیقه باقی‌مانده از بازی روز گذشته برابر اودینزه را در تاریخ دیگری برگزار کند. البته هنوز زمان آن مشخص نشده است.

Pooria
16 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *