پای بایرن‌مونیخ به جنگ سپاهان پرسپولیس باز شد

پای بایرن‌مونیخ به جنگ سپاهان پرسپولیس باز شد ، پرسپولیس از برگزاری دیدارهای سپاهان و زنیت شکایت می کند. اما با بازگشایی پرونده مشابه برای آنها در یک مسابقه بین تیم پرسپولیس و بایرن مونیخ حکایت می کند.

 

بازی تیم اصفهانی با زنیت روسیه :

به گزارش سایت ورزشی ، الکساندر مدودف مدیر عامل زنیت با سفر به اصفهان اذعان داشت که یک سند تفاهم نامه همکاری ورزشی بین دو تیم سپاهان و زنیت امضاء شد. این تفاهم نامه که امکان برگزاری مسابقات دوستانه بین تیم های بزرگسالان دو باشگاه را شامل می شد و قرار بر این شد که در آذر ماه مسابقه در اصفهان برگزار گردد. این مسابقه بارها عقب افتاد و بلاخره در 28 بهمن ماه رسما تاریخ در نظر گرفت شد تا این بازی دوستانه جذاب در شهر اصفهان انجام گیرد. تاریخ برگزاری محل اختلاف جدید بین دو باشگاه مهم لیگ برتری یعنی سپاهان و پرسپولیس شد.

افشین پیروانی با مصاحبه جنجالی خودش بعد از مساوی در برابر آلومینیوم باعث شد تا یحیی نیز در کنفرانس خبری قبل از مسابقه با هوادار به تاریخ برگزاری این مسابقه اعتراض کند. یحیی گل محمدی بیان داشت که: بنده از جناب سهیل مهدی می خواهم که توضیح دهد چه دستاورد مهمی برای فوتبال ایران دارد؟ جز اینکه تقویم مسابقه ها را تغییر داده است. این مشکل فقط برای تیم ما وجود دارد. این یک اجحاف بزرگ برای تیم بزرگ پرسپولیس است. برنامه زمان بندی کاملا غلط که ما آن را قبول نداریم. سهیل مدی داغ دل ما را زیاد می کند. اصلا قابل توجیه نیست که در وسط مسابقات لیگ این اتفاقات بیفتد.

بازی تیم اصفهانی با زنیت روسیه

پای بایرن‌مونیخ به جنگ سپاهان پرسپولیس باز شد

قبلا نیز چنین اتفاقاتی برای تیم پرسپولیس به وجود آمد. پرسپولیس نیز در یک شرایط کاملا مشابه در مسابقات لیگ برتر یک دیدار با بایرن مونیخ را در ورزشگاه آزادی تجربه نمود. آنها حتی خواستار لغو دیدار در مقابل پاس شدند. در تاریخ 13 دی ماه سال 1384 یعنی دقیقا 10 روز قبل از مسابقه با بایرن آلمان، پرسپولیس با ارسال یک نامه به فدراسیون درخواست خود را رسما ثبت نمود.

پای بایرن‌مونیخ به جنگ سپاهان پرسپولیس باز شد

با بررسی تقویم رقابت های سال 84 نشان می دهد که در آن زمان ها تیم پرسپولیس قبل از دیدار در 20 دی یک روز زودتر از سایر تیم ها در مقابل پاس همدان بازی کرد. 30 دی یک روز بعد از سایر تیم ها نیز بازی خودش را در برابر شموشک نوشهر انجام داد. حالا ظاهرا حواشی و اتفاق های دیدار تدارکاتی سپاهان و زنیت باعث بروز اختلافات پرسپولیس و اعتراض های این تیم تهرانی به اصفهانی ها شد. باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رقم می خورد.

mohamadnd
14 فوریه 2023

1 دیدگاه در “پای بایرن‌مونیخ به جنگ سپاهان پرسپولیس باز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *