پلتفورم پخش سوپرلیگ معرفی شد / پخش زنده مسابقات سوپرلیگ

در میان جنجال‌های پرشمار سوپرلیگ، اکنون یک پلتفورم پخش مسابقات هم معرفی شده است. پخش زنده مسابقت سوپرلیگ از این پلتفورم است. پلتفرم پخش مسابقات سوپرلیگ: رایگان و باکیفیت. سوپرلیگ به‌صورت رسمی برنامه‌اش برای پخش رایگان مسابقات را منتشر کرد. پلتفرم پخش این مسابقات هدف رایگان و باکیفیت بودن را دارد.

پخش زنده مسابقات سوپرلیگ

به گزارش «ورزشی»، چند روز پیش با رای دادگاه در پرونده سوپرلیگ، نتیجه این شد که که رئال مادرید و بارسلونا می‌توانند پروژه سوپرلیگ را ادامه دهند. یوفا و فیفا نمی‌توانند آنها را تحریم کنند یا جلوی پروژه را بگیرند. چرا که انحصار فوتبال در دستان این دو نهاد نیست.

با این وجود بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، به‌ویژه ۶ تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس در بیانیه‌هایی اعلام کردند که همچنان علاقه‌ی به بازگشت یا شرکت در پروژه‌ی سوپرلیگ ندارند و در کنار یوفا خواهند ماند و به قوانین این نهاد وفادار و پایبند هستند.

البته عدم همراهی تیم‌های باعث نشده که سوپرلیگ برنامه‌های جذابش را تبلیغ نکند. آنها بجز با تاکید برنامه‌های قبلی، ویژگی تازه و جذابی که ظاهراً مانور زیادی رو آن می‌دهند را معرفی کرده‌اند؛ از جملع قابلیت ‌پخش رایگان مسابقات.

فلورنتینو پرز در مصاحبه‌هایش بارها اعلام کرده بود که پلتفرم‌های پخش لیگ قهرمانان اروپا و لیگ‌های داخلی برای بینندگان و طرفداران هزینه‌ی زیادی دارد. همین امر موجب کاهش طرفداران فوتبال شده است. آنها قصد دارند در برنامه جدیدشان برای سوپرلیگ، بازی‌های این لیگ را به‌صورت رایگان برای مخاطبان پخش کنند. آنها این موضوع را در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرده‌اند.

پلتفورم یونیفای Unify

پلتفورم یونیفای Unify

در این بیانیه آمده است: «تجربه کنونی طرفداران با اشتراک‌های تلویزیونی مختلف برای تماشای بازی‌های تیم‌هایشان در لیگ‌های اروپایی بسیار گران و غیرمنطقی است. با تاسیس Unify، یک پلتفرم پیشرفته پخش مستقیم مسابقات ورزشی، این فرصت برای همه فوتبال‌دوستان مهیا می‌شود تا تمامی مسابقات سوپرلیگ را به طور رایگان ببینند. در تمامی این فرایند، نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نیست. تمامی مسابقات کاملا رایگان و با کیفیت بالا خواهد بود.»

Pooria
28 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *