پخش کیفیت پایین مسابقه زنیت سپاهان در روسیه

پخش کیفیت پایین مسابقه زنیت سپاهان در روسیه ، بازی زنیت و سپاهان به صورت دوستانه دیروز در اصفهان برگزار شد. کیفیت بد و پایین مسابقه از تلویزیون روسیه، صدای روس ها را نیز درآورد. جدیدترین خبرهای فوتبال را می توانید در سایت ببینید.

 

کیفیت پخش مسابقه زنیت و سپاهان در روسیه:

به گزارش سایت ورزشی ، دیدار دو تیم روسی و ایرانی در یک رقابت دوستانه برگزار شد، کیفیت پخش زنده دیدار این دو تیم صدای مردم روسیه را درآورد و حتی یک شبکه تلویزیونی بیان داشت که نباید چنین اتفاق هایی برای بازی های دوستانه تیم های ایرانی و روسیه تکرار گردد. دیروز یک بازی بین تیم فوتبال سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ روسیه به صورت تدارکاتی در نقش جهان اصفهان برگزار شد. تیم سپاهان در این مسابقه با دو گل توانست از سد زنیت عبور کند.

این مسابقه با حواشی و بازتاب زیادی همراه بود، روس ها از کیفیت پایین پخش زنده این مسابقه در کشورشان شاکی بودند. سیگنال های ارسالی از کشور ایران بسیار بد و بی کیفیت بود و صدای تماشاگرهای روسی را نیز درآورد. یکی از رسانه های این کشور با کنایه بیان داشت که این تصاویر ما را یاد پخش زنده مسابقات سال 2007 در روسیه انداخت.

کیفیت پایین پخش تلویزیونی از ایران است

 

شبکه روس بیان داشت : کیفیت پایین پخش تلویزیونی از ایران است

معمولا در بازی های دوستانه بین دو کشور کیفیت تصویر پخش زنده از اهمیت زیادی برخوردار است، پخش بازی بدون صدای تماشاگران، قاب مشکی دور تصاویر، شنیده شدن صداهای گزارشگر فارسی و زاویه های عجیب دوربین از جمله انتقادات روسی ها از تصاویر بازی بود. انتقادات زیاد شد و شبکه مچ تی وی Match TV که مسابقه را پخش می کرد، توضیحاتی را ارائه داد و آنها را تقصیر شبکه ایرانی انداخت.

این شبکه در بیان توضیحاتش گفت: همه ما بیننده هستیم و درک می کنیم که کیفیت پخش به طور کامل لازمه پخش مدرن را برآورده نمی کند. متاسفانه شرکای ایرانی ما سیگنال های خوبی را ارائه ندادند. این تصاویر بد مرتبط با ایرانی ها است.

امیدواریم این اتفاق در بازی ایران روسیه نیفتد

امیدواریم این اتفاق در بازی ایران روسیه نیفتد

تیم های فوتبال ایران و روسیه در اوایل فروردین ماه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. امیدواریم این اتفاقات در آن بازی مهم رخ ندهد. ظاهرا پخش تصاویر زنده بازی سپاهان و زنیت باعث شد تا روس ها از این بابت نگران باشند. در بازی های تیم ملی دو کشور نیز شاهد افت کیفیت تصاویر تلویزیونی باشند.

حتی شبکه مچ تی وی طبق بیانیه ای که داد گفت: ما امید داریم که پخش زنده مسابقه روسیه و ایران در ورزشگاه آزادی با کیفیت بهتر و مطلوب تری ارائه شود.

با پخش تصاویر بازی سپاهان زنیت به سال 2007 برگشتیم

با پخش تصاویر بازی سپاهان زنیت به سال 2007 برگشتیم

پخش کیفیت پایین مسابقه زنیت سپاهان در روسیه باعث شد تا سایت اسپورتز روسی از رسانه های منتقد پخش بی کیفیت این بازی باشد و نوشت این تصاویر و شرایط بازی ما را به یاد بازی های سال 2007 در روسیه می انداخت.

این سایت در ادامه نوشت که بازی از ایران توسط Match TV پخش شد، تصاویر بسیار بی کیفیت و بد که هیچ صدا از سمت تماشاگران شنیده نشد و حتی صدای گزاشگر ایرانی گاهی به گوش می رسید. ما به مشکلات تصاویر و فریم ها باید توجه خاصی داشته باشیم. تصاویری که ما را یاد مسابقات قهرمانی روسیه 2007 انداخت.

mohamadnd
18 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *