پدری مظهر باحال بودن است!

در حالی که رهبران لیگ برتری خود را نسبت به رئال مادرید افزایش دادند، پدری، هافبک ستاره، تنها گل بازی را به نمایش گذاشت.

پدری ستاره نمایش بود زیرا بارسلونا 1-0 ختافه را شکست داد تا حداقل فعلاً با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا قرار گیرد.

در نتیجه بلوگرانا فرصت‌های کمی داشتند، اما از یک موقعیت خالی خود در دقیقه 35 استفاده کردند، زمانی که پدری پاس رافینیا را تبدیل به گل کرد.

بارسلونا همچنین به کمک مارک آندره تراشتگن نیاز داشت که دو توقف حیاتی برای دور نگه داشتن ختافه انجام داد.

اما شاید یک یا دو گل اضافی برای بارسا وجود داشته باشد، اگر فرانک کسی و بعدا آنسو فاتی خونسردی بیشتری در محوطه جریمه نشان می دادند.

با این حال، نمایشی عمدتاً ثابت بود، با پدری و گاوی که اطمینان حاصل کردند که بلوگرانا در رقابت قهرمانی جایگاه قطبی را حفظ می کند.

برندگان

پدری ستاره نمایش بود
پدری ستاره نمایش بود

پدری:

این بازیکن جوان اسپانیایی با گذشت هر بازی بهتر می شود و به هافبکی همه کاره تبدیل می شود. هفته گذشته، زمانی که بارسا قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد، او یک هافبک تهاجمی خالص بود و با یک دوتایی دفاعی پشت سرش وارد موقعیت های پیشرفته می شد. این بار او بازیکن شماره 8 باکس به باکس بود، تکل‌ها را برنده می‌شد، بازی را قطع می‌کرد و همه چیز را با هم نگه می‌داشت. در مسابقه ای که نیاز به خونسردی داشت، پدری مظهر خونسردی بود. البته این کمک کرد که این بازیکن 20 ساله برنده را هم گرفت و با یک اسلاید به موقع با صلیب رافینیا روبرو شد. اما تاثیر او در اینجا بزرگتر از آن چیزی بود که نتیجه بازی نشان می دهد.

سرجی روبرتو:

روبرتو در این تیم بارسا بسیار مناسب است. در 30 سالگی، او چند سال جلوتر از هسته جوانی است که به طور پیوسته در مقابل او رشد می کند. او همچنین به اندازه دفاع کناری پیشرفته ژاوی سریع یا چابک نیست. اما او باتجربه است، بازی را با حوصله می خواند، و همیشه می توان روی یک جابجایی حساب کرد. با استراحت رونالد آرائوخو و جابجایی ژول کونده به دفاع میانی، روبرتو به طرز شگفت انگیزی در پست دفاع راست قرار گرفت.

سرخیو بوسکتس:

هفتصد حضور و شمارش. بد نیست. کاپیتان در حال حاضر بیش از 10 سال است که در تیم اصلی حضور دارد و در حضور مهم خود در بلوگرانا مانند همیشه قابل اعتماد بود. بوسکتس بیش از هر هافبک بارسا توپ را لمس کرد، 92 درصد پاس هایش را انجام داد و 7 بار ریکاوری کرد. او به ندرت بر بازی ها تسلط دارد و مطمئناً پاهای سابق را ندارد، اما در مسابقات بیهوده و سختی مانند این، هافبک مسن اسپانیایی یک تفاوت واقعی است. بوسکتس ممکن است در لباس بارسا بازی های زیادی نداشته باشد. خروج تابستانی محتمل به نظر می رسد. پس این بازی یادآور چیزهایی بود که بارسا ممکن است از دست بدهد.

بازنده ها

جوردی آلبا
جوردی آلبا

جوردی آلبا:

آیا دفاع چپ کم کم کنار گذاشته می شود؟ مطمئناً به نظر می رسد. آلبا برای دومین بار در سه بازی نقطه شروع خود را به الخاندرو بالده واگذار کرد و در نیمه دوم به سادگی با رقیب موقعیتی خود در یک سطح قرار نگرفت. این به هیچ وجه نمایش وحشتناکی از آلبا نبود. او در مالکیت توپ ثابت بود، مشتاق جلو افتادن بود و یک شوت به سمت دروازه زد. اما ورزشکاری او در حال کاهش است، در حالی که بالده به نظر می رسد به یک مدافع کناری کامل تر تبدیل شود. در مورد تماشای کاهش زمان بازی یک اسطوره باشگاه، چیزی کمی ناراحت کننده است، اما روزهای آلبا به عنوان یک بازیکن تضمینی به نظر به پایان رسیده است.

رئال مادرید:

بازی های خانگی نسبتا کمی وجود دارد که بارسا ممکن است در آنها امتیاز بگیرد، اما این معمولا یکی از آنهاست. شکست دادن ختافه بسیار سخت است. علاوه بر این، با توجه به محرومیت روبرت لواندوفسکی و بازیکنان میهمان با قدرت دفاعی معمول خود، بدون شک این یک پوست موز بالقوه برای بلوگرانا بود. اما آنها راهی برای پیروزی پیدا کردند، که ضربه‌ای برای رئال مادرید است، که احتمالاً امیدوار بود ختافه بتواند قبل از رویارویی شبانه خود با باشگاه اتلتیک، به ویژه با سفر به جام جهانی باشگاه‌ها، لطفی به آنها کرده باشد.

رتبه بارسلونا: دفاع

رتبه بارسلونا: دفاع
رتبه بارسلونا: دفاع

مارک آندره تراشتگن (7/10):

در اواخر نیمه اول یک سیو بسیار مهم انجام داد تا برتری 1-0 را حفظ کند. در دومی دوباره این کار را انجام داد و در اواخر کمی بازی هوشمندانه به کار گرفت.

سرجی روبرتو (7/10):

او به صراحت گفته است که خواهان یک قرارداد جدید است، اما احتمالاً در آینده یک بازیکن تیم خواهد بود. با این حال، در اینجا به اندازه کافی خوب عمل کرد و به او پیشنهاد داد که می تواند هر زمان که نیاز باشد، آن را پر کند.

ژول کونده (7/10):

در هوا چشمگیر بود، روی توپ قابل اعتماد بود و گام خود را برای انجام چند تکل ریکاوری باز کرد. یکی از بهترین ها در اروپا وقتی در آن حضور دارد.

آندریاس کریستنسن (6/10):

مطمئن ترین نمایش نبود، و بارسا را یکی دو بار در ضد حمله آسیب پذیر کرد. بعد از 45 دقیقه با مشکل همسترینگ برداشته شد.

آلخاندرو بالده (7/10):

ترجیح به جوردی آلبا، انتخابی که ممکن است با ادامه فصل رایج شود. بی امان سمت چپ را بمباران کرد. بعد از یک جابجایی خوب در نیمه اول از زمین خارج شد.

هافبک

گاوی
گاوی

گاوی (7/10):

تمام کارهای کثیف را در خط هافبک انجام داد، با تکل ها و ایجاد نوعی هرج و مرج کنترل شده. روی توپ هم محکم بود و لحظات دوست داشتنی از بازی پیوندی با سه بازیکن جلو داشت.

سرخیو بوسکتس (7/10):

هفتصدمین حضور خود در بارسا را با یک برد رضایت بخش جشن گرفت. محکم مثل همیشه

پدری (8/10):

برنده را به ثمر رساند، بازی را کنترل کرد و علیرغم اینکه در همه جا به او ضربه وارد شد، سرش را حفظ کرد. بهترین بازیکن زمین.

حمله

رافینه (7/10):

در سمت چپ کاملاً راحت به نظر نمی رسد، اما با یک سانتر کاوشگر به گل پدری کمک کرد.

آنسو فاتی (6/10):

متهم به ایفای نقش محوری تری در مقابل یک پشتی پنج سفت و سخت، و برای قطعات بزرگ به نظر می رسید. حرکت او به اندازه کافی خوب نبود که کمبود جسمانی او را جبران کند.

عثمان دمبله (7/10):

از جناح چپ با آنسو از وسط شروع کرد، اما تعویض شد. چند تا دویدن عجیب و غریب انجام داد و به خاطر مشکلاتش لگد شد.

Pooria
23 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *