پدر آلوارو رودریگز: پسرم عاشق رئال مادرید است

پدر آلوارو رودریگز: پسرم عاشق رئال مادرید است ، پدر این بازیکن ستاره و پدیده رئال مادرید از روزهای عالی و خوبش در تیم اسپانیایی گفت. در ادامه این خبر با سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

نظر کوکیتو پدر آلورو رودریگز درباره حضورش در رئال:

کوکیتو درباره روزهای خوش حضور پسرش در رئال مادرید سخن گفت. او گفت که پسر من روزهای خوبی را در باشگاه رئال سپری می کند. ستاره این فصل باشگاه رئال توانسته شروع خوبی داشته باشد. قطعا روزهای بهتری نیز در انتظار این بازیکن جوان می باشد.

پدیده فصل رئالی ها که از اروگوئه به این تیم آمده و اسمش آلورو رودریگز می باشد. مهاجم 18 ساله کارلو آنچلوتی در این فصل شروع بسیار خوبی داشت و توانست خودش را خیلی زود در این تیم پرستاره مطرح کند. آلوارو اولین بازی خودش را در دربی مادرید تجربه کرد و توانست رئالی ها را از یک شکست نجات دهد. این بازیکن که در این بازی توانست گل بزند و اسمش را بیشتر در این تیم مطرح نماید.

 

سخنان پدر آلوارو درباره پسرش:

مهاجم 18 ساله باشگاه رئال مادرید از کشور اروگوئه به اسپانیا آمده است. این بازیکن قطعا می تواند در کنار آنچلوتی تجربیات مناسبی بدست آورد. اولین حضورش را در دربی حساس مادریدی ها تجربه کند و حتی گل بزند. هیچکس فکرش را نمی کرد یک بازیکن جوان در این مسابقه گل بزند. پدرش گفت وقتی آلوارو گل زد واقعا اشک من سرازیر شد. واقعا دنبال رویاهایش بود و آنها را به واقعیت تبدیل کرد. بلاخره در رئال بازی کرد و به آرزویش رسید. او دقیقا می خواست در یک تیم مطرح اسپانیایی نظیر رئال حضور داشته باشد. پسری که عاشق رئال است. از دوران کودکی علاقه داشت که در این تیم بازی کند. در هر شکست در برابر بارسلونا گریه می کرد. من از رائول سرمربی رئال مادرید کاستیا بسیار سپاسگزارم. واقعا انسان خوبی است و در این زمینه به ما کمک زیادی کرد.

پدر آلوارو رودریگز: پسرم عاشق رئال مادرید است
آلوارو رودریگز و پدرش
mohamadnd
26 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *