پدیده‌ی آرژانتینی کلودیو اچوری به منچسترسیتی می‌پیوندد

منچسترسیتی در آستانه انعقاد قرارداد برای جذب کلودیو اچوری، ستاره آرژانتینی است. آیا پدیده‌ی آرژانتینی کلودیو اچوری به منچسترسیتی می‌پیوندد؟

خلاصه

کلودیو اچوری یکی از بهترین بازیکنان جوان آرژانتین است.

او اخیراً در سطح زیر 17 سال مقابل برزیل هت تریک کرد.

او همچنین به چلسی نیز لینک شده است.

پدیده‌ی آرژانتینی کلودیو اچوری به منچسترسیتی می‌پیوندد

پدیده‌ی آرژانتینی کلودیو اچوری به منچسترسیتی می‌پیوندد

منچسترسیتی به توافقی برای جذب کلودیو اچورری جوان با استعداد از ریورپلاته نزدیک است.

این بازیکن 17 ساله از زمان ورود به تیم اصلی ریورپلاته در سال 2023، توجه برخی از باشگاه های برتر اروپا را به خود جلب کرده است. او شش بازی در تمام رقابتها دارد. غول‌های آرژانتینی هم لیگ برتر آرژانتین و هم تروفئو د کامپئونز را به دست آورده‌اند.

با این حال، برجسته‌ترین بازی‌های اچوری تا به امروز، در سطح بین المللی زیر سن قانونی با آرژانتین بوده است. هافبک تهاجمی در جام جهانی فوتبال زیر 17 سال اخیر کاملاً درخشید و هت تریک معروفی را در پیروزی یک چهارم نهایی مقابل رقیب همیشگی برزیل در راه رسیدن به مقام چهارم مسابقات به ثمر رساند.

چلسی و بارسلونا در رقابت با منچسترسیتی

این بازیکن حداقل تا تابستان در ریور می‌ماند، اما به طور بالقوه می‌تواند تا پایان سال 2024 باقی بماند تا دقایق ارزشمندی را در تیم اصلی به دست آورد. به گزارش منابع مختلف، سیتی به دلیل علاقه چلسی و علاقه در حال ظهور بارسلونا، غول لالیگا، مذاکرات را ادامه داده است.

همراه با اچوری، منچسترسیتی همچنین به آگوستین روبرتو و ایان سوبیابره، جوانان ریورپلاته نیز علاقه دارد.

روبرتو و سوبیابره هر دو در جام جهانی زیر 17 سال با آرژانتین نیز تحت تأثیر قرار گرفتند. روبرتو به لطف هشت گل خیره کننده خود در طول رقابت های اندونزی، جایزه کفش طلا را به دست آورد.

این زوج، مانند اچوری، از جاهای دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند، با برایتون اند هوو آلبیون، تاتنهام هاتسپر، رئال مادرید و بارسلونا همگی در حال مذاکره هستند.

Pooria
27 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *