پردرآمد ترین ورزشکاران

10 تا از پردرآمد ترین ورزشکاران 2022 را در این مقاله معرفی خواهیم کرد. می‌توان گفت ورزشکاران موفق و مشهور در اغلب موارد از نظر مالی جزو ثروتمندترین ورزشکاران جهان هستند. اگر می‌خواهید بدانید پولدارترین ورزشکار جهان کیست، تا آخر این مقاله از سایت ورزشی همراه ما باشید.

10 تا از پردرآمد ترین ورزشکاران 2022 کدامند؟

مجله اقتصادی فوربس آمریکا در یکی از مقالات خود را به پر درآمدترین ورزشکاران سال 2022 اختصاص داده است. این رده بندی بر اساس مجموع درآمد های این بازیکنان از محل قرارداد های خود با تیم هایشان یا پاداش های مالی و درآمد هایی که آنها از محل قرارداد های اسپانسری و تبلیغاتی کسب شده در طول سال 2022 داشته اند.

رده‌بندی 10 ورزشکار پردرآمد جهان در سال 2022 طبق اعلام فوربس به شرح زیر است:

1- کریستین رونالدو 300 میلیون یورو

در این لیست کریستین رتبه 3 را داشت، اما پس از پیوستن او به تیم عربستانی النصر، او توانست قراردادی معادل با 300 میلیون یورو در سال بدست بیاورد.

برای پی بردن به درآمد این درآمد نجومی ما قیمت یورو را 44 هزار تومان در نظر میگیریم، آنرا ضرب در دستمزد رونالدو میکنیم، سپس تقسیم بر 364 میکینیم، درآمد روزانه بدست آمده او می شود بیش از 13 میلیارد تومان در روز، ساعتی بخواهیم بدست بیاوریم می شود 541 میلیون دلار.

پردرآمد ترین ورزشکاران
درآمد رونالدو

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

2- لیونل مسی 130 میلیون دلار

قبل از پیوستن رونالدو به تیم النصر، مسی در رتبه اول این لیست بود اما حالا او رتبه 2 را در دست دارد. الته اگر مسی پیشنهاد تیم الهلال را قبول کند میتواند رتبه یک را بدست بیاورد.

طبق قرارداد مسی با پی اس جی، درامد او سالیانه 130 میلیون دلار ناقابل می شود.

پردرآمد ترین ورزشکاران
درآمد مسی

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

3-لبران جیمز 121.2 میلیون دلار

لبران جیمز  بازیکن حرفه‌ای بسکتبال آمریکایی می‌باشد که برای تیم لس آنجلس لیکرز در اتحادیهٔ ملی بسکتبال (NBA) بازی می‌کند. بسیاری او را با عنوان بزرگترین بازیکن بازیکنان بسکتبال در تاریخ بسکتبال می دانند. همیشه رد بحث های مقایسه ای او را در رده مایکل جردن می دانند.

در آمد سالانه لیران جیمز در سال 121.2 میلیون دلار می باشد.

پردرآمد ترین ورزشکاران
پردرآمد ترین ورزشکاران

4-نیمار 95 میلیون دلار

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور که با نام نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می‌کند.

طبق قرارداد نیمار با پی اس جی، او سالیانه 95 میلیون دلار یا 80 میلیون یورو دریافت می کند و همین درآمد کمک به نیمار کرده تا بتواند در این لیست رتبه 4 را بدست آورده باشد.

پردرآمد ترین ورزشکاران
درآمد نیمار

حتما بخوانید: نیمار جونیور | بیوگرافی+زندگی شخصی و حرفه ای+عکس همسر و فرزندش

5- استفن کری 92.8

واردل استفن کری دوم متولد 14 مارس 1988، معروف به استف کری، بازیکن تکنیکی و حرفه ای بسکتبال اهل آمریکا است. او در حال حاضر بهترین شوت زن پرتاب سه امتیازی در NBA است.

او با درآمد سالیانه 92.8 میلیون دلار توانسته رتبه 5ام این لیست را بدست بیاورد.

پردرآمد ترین ورزشکاران
پردرآمد ترین ورزشکاران

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
2 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *