پرسپولیسی ها از مورایس خواستند یزدانی در ترکیب اصلی باشد

پرسپولیسی ها از مورایس خواستند یزدانی در ترکیب اصلی باشد ، سیاوش یزدانی از جمله بازیکنان استقال بود که به دلیل عملکرد ضعیف از چشم ساپینتو افتاد و به سپاهان آمد. سیاوش در تیم سپاهان نیز در هفته های اخیر اصلا خوب بازی نکرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

چرا سیاوش یزدانی در برابر پرسپولیس بد بازی کرد؟

سیاوش یزدانی در یک رویارویی دیگر با پرسپولیسی ها به میدان می رود. این بازیکن لیگ برتری که در چند سال اخیر نشان داد که حساسیت خاصی به رویارویی با تیم پرسپولیس دارد. اما فعلا مشخص نیست که در بازی فردا در ترکیب اصلی قرار دارد یا خیر.

به گزارش سایت ورزشی ، مدافع فوتبال برای باشگاه پرسپولیس کری زیاد خواند. پرسپولیسی ها نیز از اشتباهات بزرگ یزدانی در دیدارها و مسابقات مهم خاطراتی را بیان کردند و بازهم شاهد تقابل جذاب بین پرسپولیس و این مدافع هستیم. البته یزدانی در مقابل تیم پرسپولیس نیز در جام حذفی خوب بازی نکرد و شاید از استرس زیاد بوده باشد. فوتبالیست مدافع سپاهان در نیم فصل قبل در استقلال تهران توپ می زد. اما به دلیل بازی های ناموفق در لیست این سرمربی نیز قرار نگرفت و به سپاهان اصفهان آمد. در هفته های قبل سوتی در تیم اصفهانی باعث شد تا سوژه طرفداران پرسپولیس شود.

 

پرسپولیسی ها از مورایس خواستند یزدانی در ترکیب اصلی باشد

حتی طرفداران فوتبال پرسپولیس در روزهای اخیر با نمایش اشتباهات و کری خوانی های سیاوش یزدانی از مورایس سرمربی سپاهان درخواست نمودند که باز هم از این مدافع در ترکیب اصلی استفاده نماید. آنها از سرمربی تیم مقابل خواستند که یزدانی را در برابر مهاجمان پرسپولیس قرار دهد. باید ببینیم که مورایس آیا بازهم او را در ترکیب اصلی قرار می دهد؟ با اشتباهات مرگباری که این بازیکن به صورت پیاپی در بازی های قبلی جام حذفی داشته است باید ببینیم که در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت یا خیر

mohamadnd
10 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *