پرسپولیسی ها در انتظار دریافت 10 درصد دیگر از قراردادها

پرسپولیسی ها در انتظار دریافت 10 درصد دیگر از قراردادها ، باشگاه پرسپولیس با گذشت چندین بازی از نیم فصل در انتشار دریافت بخش هایی از مطالبات خود می باشند. تیم پرسپولیس تا الان تا 50 درصد از قرارداد بازیکن ها و مربی های خودش را توانست پرداخت نماید. حالا پرسپولیس در انتظار دریافت 10 درصد دیگر از قراردادها می باشد.

 

پرسپولیس منتظر دریافت دیگر قراردادها:

بازیکنان پرسپولیس امسال توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و در چند بازی از نیم فصل توانستند مطالبات خود را تا 45 تا 50 درصد دریافت نمایند. به گزارش سایت ورزشی ، تیم باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل تا الان یعنی پایان هفته بیستم لیگ برتر تقریبا پنجاه درصد از قرارداد بازیکنان و تیم مربیان خود را پرداخت نموده است. حالا سرخ پوش ها توقع دارند که باشگاه دریافتی آنها را به 60 درصد نیز برساند.

تیم سرخپوشان تهرانی تاکید دارند که 20 بازی انجام داده اند و تنها 10 بازی تا پایان رقابت های فوتبالی باقی مانده است و باشگاه باید در این هفته تمام پرداختی ها را به 55 تا 60 و حتی 65 درصد برساند. یحیی و شاگردهایش با توجه به نتیجه های ضعیفی که در هفته های اخیر داشتند و صدرنشینی لیگ را از دست دادند. چنین ادعایی را مطرح نکردند و قطعا در صورت پیروزی در برابر تیم سپاهان پیگیر دریافتی های بیشتر قراردادهایشان هستند. رضا درویش نیز

حالا مسئولان قرمز ها دنبال راه حلی هستند تا بتوانند بخشی از قرارداد بازیکنان را تا پیش از عید نوروز و در روزهای پایانی اسفند پرداخت نمایند. از مشکلات اصلی عدم پرداختی بازیکنان و مربیان این تیم، مسدودی حساب های بانکی باشگاه است که در روزهای آینده آیا آنها موفق می شوند آن را باز کنند یا نه؟

نظر شما درباره پرسپولیسی ها در انتظار دریافت 10 درصد دیگر از قراردادها چیست آیا پرسپولیس می تواند بازیکنانش را راضی نگه دارد؟

mohamadnd
19 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *