پرسپولیسی ها در هتل آسمان اصفهان

پرسپولیسی ها در هتل آسمان اصفهان ، تیم پرسپولیس تهران در یک بازی جام حذفی حساس و مهم در روز چهارشنبه 3 اسفند در برابر تیم سپاهان اصفهان قرار میگیرد. یک بازی مهم که در واقع تقابل دو مدعی قهرمانی را روایت می کند. بازی بسیار حساس و جذاب خواهد بود.  پرسپولیس امروز در هتل آسمان اصفهان اقامت پیدا کرد و برای بازی سه روز دیگر خودش را آماده می کند. در ادامه این خبر با سایت ورزشی همراه باشید.

حضور پرسپولیس در شهر اصفهان:

تیم پرسپولیس تهران شنبه به اصفهان آمد. آنها در هتل محل اقامت خود اسکان یافتند. کاروان تیم پرسپولیس حالا در اصفهان است تا در یک مسابقه مهم شرکت کند.

این تقابل همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. دو تیمی که روزهای اخیر کم حاشیه نداشتند و برای همدیگر کری خوانی نیز کرده اند. یحیی گل محمدی با توجه به مصاحبه های اخیری که نسبت به سپاهان انجام داد، حالا هر طوری هست می خواهد برنده این میدان باشد. سپاهان نیز بعد از دیدار با زنیت و پیروزی با دو گل امیدهای زیادی برای شکست پرسپولیس دارد.

 

تقابل پرسپولیس و سپاهان

به گزارش سایت ورزشی ، بعد از اینکه پرسپولیس در بازی قبل با هوادار با نتیجه 1-0 شکست خورد. حالا امید زیادی دارد تا در جام حذفی مقابل رقیب همیشگی خودش سپاهان پیروز شود. شاگردان یحیی گل محمدی آخرین تمرین خود را در روز سه شنبه قبل از رویارویی با تیم اصفهانی برگزار می کنند. یحیی حالا تصمیم گرفته هرطور شده در جام حذفی پیروز شود.

هماهنگی های مد نظر درباره اسکان سرخ پوشان نیز در شهر اصفهان انجام شد. و کاروان پرسپولیس بلافاصله بعد از پرواز به نصف جهان در هتل آسمان شهر اقامت پیدا کردند تا شب بازی در این محل حضور دارند. پرسپولیس و سپاهان در روز چهارشنبه از ساعت 17 با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهند رفت. پرسپولیسی ها در هتل آسمان اصفهان اقامت پیدا کردند.

mohamadnd
19 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *