پرسپولیس 100 تایی ماند

پرسپولیس 100 تایی ماند ، تیم سپاهان یک بازی حساس و مهمی را در مقابل پرسپولیس با پیروزی به پایان رساند. اصفهانی ها موفق شدند در تهران و ورزشگاه آزادی تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی پرسپولیس را شکست دهند. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه شوید.

 

امتیازات تیم سپاهان و پرسپولیس:

باشگاه سپاهان اصفهان یک برد و پیروزی بزرگ را بدست آورد. سپاهان با برد در مقابل باشگاه پرسپولیس توانستند بیستمین برد خود را در تاریخ بازی ها بدست آورند. در حالی که تیم پرسپولیس 27 بار در بازی های دو تیم برنده شد و 33 بازی بین دو تیم هم با مساوی به پایان رساند.

به گزارش سایت ورزشی ، با این برد 1-0، سپاهان 20 برد و 33 مساوی و 27 باخت و 81 گل زده و 100 گل خورده رد مقابل تیم پرسپولیس دارد. در مجموع 80 بازی هم بین دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان برگزار شد.

پرسپولیس 100 تایی ماند

بازی شماره هشتادم دو تیم و البته برد شماره 20 سپاهانی ها در حالی صورت گرفت که پرسپولیس روی عدد 100 باقی ماند. تیم یحیی در جام حذفی نیز خوب بازی کرد و توانست به صدمین گل دست یابد. سپاهان در مسابقه لیگ برتر بهتر بازی کرد. هردوی این تیم مدعی اصلی قهرمانی در این فصل لیگ برتر هستند و حالا با 4 امتیاز اختلاف در تعقیب هم هستند.

در مسابقه حساس و جنجالی دیروز پرسپولیس و سپاهان روی عدد های 100 گل و سپاهان به گل شماره 81 رسید. در هر حل سپاهانی ها روی که به برد شماره 20 برابر تیم پرسپولیس دست یافتند.امتیازهای سپاهان در جدول به عدد 4 رسید. آنها گام مهمی را برای قهرمان شدن برداشته اند. باشگاه سپاهان امیدهای زیادی برای قهرمان در لیگ برتر دارد، آنها در این مسابقه با زیرکی توانستند فاصله امتیاز خود را با قرمزهای یحیی گل محمدی بیشتر کنند.

همانطور که می دانید دیروز یحیی گفت که قهرمانی تیم پرسپولیس سخت تر شده است.

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “پرسپولیس 100 تایی ماند / سپاهان در بازی شماره 80 نمره 20 را کسب نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *