پرونده ی فساد نگریرا

تنش در همه سطوح در حال افزایش است. باشگاه ها، بازیکنان، مربیان، داوران و غیره. فشار بر فوتبال اسپانیا در حال افزایش است و به نظر می رسد که پس از حوادث هفته های اخیر انفجاری در انتظار رخ دادن است. در این پست ارز ورزشی به جدیدترین اخبار درباره ی پرونده ی فساد نگریرا می پردازیم.

پرونده ی فساد نگریرا

پرونده نگریرا لیگ اسپانیا را زیر سوال برده و باعث شده است که بسیاری از کسانی که بخشی از آن هستند به همه چیز شک کنند.

این امر منجر به ایجاد فضای تنش در همه سطوح شده است. دیگر هیچ کس سکوت نمی کند. همه طرف ها نظر خود را دارند و در عین حال جزئیات بیشتری در مورد موضوعی که به نظر می رسد بسیار زشت تر می شود، دارد مشخص می شود. بارسلونا و داوران در مرکز جنجال قرار دارند.

خشم در استادیوم ها

انتظار می رفت که هواداران واکنش نشان دهند. آنها اعتراضاتی در بسیاری از ورزشگاه های اسپانیا بر سر این موضوع برگزار کرده اند.

در ورزشگاه سن مامس، اسکناس‌های نقدی آبی و قرمز (به رنگ‌های بارسلونا) با عبارت مافیا و نشان بارسلونا را که از جایگاه پرتاب می‌شد، توزیع کردند .

هواداران شعار “پایین رفتن” را می دادند و جو بسیار خصمانه بود. چیزی که ژاوی پس از بازی به آن اذعان کرد، انتظارش را نداشت.

او پس از بازی گفت: “از جو خصمانه در سن مامس شگفت زده شده ام و من را ناراحت می کند.”

پیش از این در ال کلاسیکو کوپا دل ری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شعار “فساد در فدراسیون” سر داده شد.

بنری که در آخر هفته در بازی آلاوس پخش شد، حتی در حالی که بارسلونا در آن دخالتی نداشت، نوشته شده بود: «ما عاشق فوتبال هستیم، بیایید فساد را کنار بگذاریم».

مربیان و بازیکنان دیگر ساکت نیستند

این فقط هواداران نیستند که صحبت می کنند. زیرا برخی از بازیکنان و مربیان دیگر زبان خود را گاز نمی گیرند.

جنجال در سن مامس با مردود شدن گل ایناکی ویلیامز باعث خشم بازیکنان اتلتیک شد. خود بازیکن نیز به خنده افتاد.

اعتراضات هواداران باشگاه های فوتبال اسپانیا به فساد
اعتراضات هواداران باشگاه های فوتبال اسپانیا به فساد

عصبی بودن داوران بخاطر پرونده ی فساد نگریرا

همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی برای دفاع از افتخار حرفه داوری مشخص شد، داوران از هر اتفاقی که می افتد غافل نیستند.

درگیری های آنها هم فایده ای نداشت. به عنوان مثال، شکایت خاویر استرادا فرناندز از نگریرا و پسرش، چیزی که منجر به محرمیت او شد.

در حالی که همه اینها در خارج از زمین های بازی در جریان است، جنجال های زیادی در زمین رخ می دهد. زیرا داوران بیش از هر زمان دیگری عصبی و بلاتکلیف در تصمیمات خود هستند.

خسوس گیل مانزانو به دلیل اخراج آنخل کورئا در دربی رئال مادرید و اتلتیکو مورد توجه طوفان قرار گرفت. و همین امر باعث شد تا باشگاه اخیر بیانیه ای منتشر کند و شکایت کند.

ویدیوهای رئال مادرید

لوس بلانکوس آخرین نفری است که علیه اقدامات بارسلونا در این مورد به این موضوع پیوسته است. بسیاری از سکوت آنها و امتناع آنها از شرکت در بیانیه مشترک لالیگا علیه ‘پرونده Negreira’ تا 12 مارس تعجب کرده بودند، زمانی که باشگاه یک اعلامیه صادر کرد. بیانیه پس از شکایت دادستانی از بارسلونا.

با این حال، قبل از این بیانیه، ویدئویی از تلویزیون رئال مادرید به کارلوس کلوس گومز، مدیر پروژه VAR اشاره کرد.

احساس این است که “پرونده نگریرا” به همه اجازه داده است تا نظرات خود را بیان کنند و زبان خود را گاز نگیرند و همه چیز بر آنچه در زمین دیده می شود بازتاب دارد.

Pooria
14 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *