پست اینستاگرامی رونالدو پس از گریه‌ی تلخ

اولین واکنش رونالدو بعد از شکست از الهلال در جام حذفی عربستان. در این پست از ورزشی،  پست اینستاگرامی رونالدو پس از گریه‌ی تلخ را خواهید دید.

پست اینستاگرامی رونالدو پس از گریه‌ی تلخ

رونالدو پس از شب سختی که در پایان فصل پشت سر گذاشت، پیام‌های مختلفی را برای هواداران ارسال کرد.

به گزارش “ورزشی“، النصر روز جمعه در فینال جام حذفی عربستان در ضربات پنالتی برابر الهلال شکست خورد. با این شکست ناکامی فصل النصر و رونالدو تکمیل شد. پس از پایان این مسابقه تصاویر مختلفی از رونالدو در حال گریه ثبت کردند. تصاویری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های بسیاری برانگیخت.

رونالدو در این فصل تنها یک جام با النصر به دست آورد. النصر جام ملک سلمان (قهرمانی باشگاه‌های عرب) را در آگوست 2023، و با پیروزی 2-1 برابر الهلال در دیدار فینال بدست آورد.

 پیام اینستاگرامی رونالدو

 پیام اینستاگرامی رونالدو

کریستیانو شنبه پیام‌هایی را از طریق صفحه‌ی رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در اولین پیام نوشت: «بازی کنید، یاد بگیرید، پیشرفت کنید. از همه شما برای حمایت‌تان در این فصل ممنونم.»

فصل 2023-2024، یک فصل دشوار اما پر از لحظات زیبا بود. ما برای اولین بار در تاریخ النصر جام عرب را بالای سر بردیم.

با کمک هم تیمی‌ها توانستم چند رکورد را بشکنم و در 51 بازی 50 گل به ثمر برسانم. جایزه بهترین گلزن لیگ عربستان تنها با کمک هم‌تیمی‌هایم و همه اعضای کادر فنی و مدیریتی بدست آمد.

وی افزود: ما دو بار در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم. ولی دوباره قدرتمندتر برمی گردیم. از همه شما برای عشق و حمایت‌تان سپاسگزارم. اکنون زمان آن است که روی مسابقات یورو تمرکز کنم.

باشگاه النصر در واکنش به پست رونالدو در کامنتی نوشت: ما به شما افتخار می‌کنیم‌. افتخار می‌کنیم که بهترین‌های تاریخ در النصر بازی می‌کند. به شما و هم‌تیمی‌تایتان اعتماد داریم. می‌دانیم که قوی‌تر بر می‌گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *