پنج داستان دیوانه‌ وار لیگ برتر انگلیس

سال 2023 برای عاشقان فوتبال سالی بی‌نظیر بوده و پر از لحظات بی‌سابقه و دستاوردهای شگفت‌آور. بیاید نگاهی به پنج داستان دیوانه‌ وار لیگ برتر انگلیس بانشاط لحظه‌های مهم لیگ برتر بیندازیم.

1. بازگشت قدرتی استون ویلا:

در یک دوراندازی شگفت‌آور، استون ویلا از خاکستر برخاسته و راه خود را به بازی‌های فوتبال اروپا باز کرده است. زیر رهنمود اونای امری و با حرکات هوشمندانه در بازارانتقالات، ویلا اکنون در لیگ قهری حضور دارد. آن‌ها از یک اسکواد قدرتمند به رهبری بازیکنانی همچون واتکینز، موسا دیابی و یوری تیلمانس برخوردارند و به دنبال رویاهای بزرگتر در سال 2024 هستند.

پنج داستان دیوانه‌ وار لیگ برتر انگلیس
پنج داستان دیوانه‌ وار لیگ برتر انگلیس

2. پیروزی با شکوه لیورپول 7-0:

در ماه مارس، لیورپول با چالش‌های فراوان روبرو شد، اما اجرای فریبنده‌ای که در آنفیلد اجرا کرد، همواره در تاریخ لیگ برتر حک شد. آن‌ها با یک پیروزی صرفه‌جویانه 7-0، لیورپول را تخریب کردند و استعدادهای بازیکنانی چون کدی گاکپو، داروین نونس، صلاح و روبرتو فیرمینو را به نمایش گذاشتند. این پیروزی نه تنها بزرگترین پیروزی آن‌ها در رقابت‌ها بود، بلکه یکی از بزرگ‌ترین نتایجی است که هرگز در لیگ برتر به دست آمد.

3. فصل تلخ-شیرین آرسنال:

آرسنال فصلی استثنایی داشته و هواداران را در سراسر اروپا با اجراهایش جذب کرده است. با این حال، رویاهای آن‌ها از حفظ عنوان قهری به شکل نمایانی خرد شد. با وجود داشتن یک مزیت هشت امتیازی در آوریل نسبت به منچستر سیتی، آرسنال نتوانست مزیت خود را حفظ کند که باعث شکست دردناک آن‌ها در مسابقه قهری شد.

4. تریبل تاریخی منچستر سیتی:

منچستر سیتی در فصل 2023 بازگشت تاریخی داشته، منجر به پیشروی آن‌ها از آرسنال و به دست آوردن عنوان لیگ برتر شد. به رهبری مهاجم وایکینگ خود، ارلینگ هالند، سیتی در طول سال فرم استثنایی نشان داده و در هر رقابتی که در آن شرکت کردند، پیروزی را به دست آوردند.

5. ارلینگ هالند، شکستن رکوردهای گلزنی:

ارلینگ هالند، مهاجم نشان‌دار منچستر سیتی، با شکستن رکورد گلزنی تک‌فصله لیگ برتر تاریخ را به خود اختصاص داد. در یک دستاورد قابل توجه، او در بازی 3-0 منچستر سیتی مقابل وست‌هم، گل 35 این فصل خود را به ثمر رساند و رکورد گلزنی تنها فصل را به دست آورد، که تاکنون متعلق به آندرو کول و الن شیرر بود. هالند این دستاورد را در فقط 31 بازی لیگ به دست آورد، که رکورد محمد صلاح در فصل 2017-2018 را بشکند.

همانطور که پرده بر سال 2023 می‌افتد، این پنج داستان شگفت‌آور همیشه در فولکلور لیگ برتر حک می‌شوند. طرفداران فوتبال در سراسر جهان با شوق و شگفتی‌هایی که فصول آینده ممکن است داشته باشند، منتظرند.

Hesam
1 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *