پوکر رونالدو در شب رکورد شکنی

کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 4 گل در عربستان سعودی غوغا کرد. مهاجم پرتغالی پس از شروع آرام خود در النصر شروع به ثبت نام خود کرده است. امروز در ورزشی می خواهیم شاهکار امروز پوکر رونالدو که چند روز پس از تولد 38 سالگی اش رخ داد را برایتان بازگو کنیم.

پوکر رونالدو در بازی النصر و الوحده

کریستیانو رونالدو شروع به ثبت نام خود در عربستان سعودی کرده است. این مهاجم پرتغالی با ورودش به فوتبال آسیا شور و شوق را برانگیخت. هرچند عملکرد او در دو بازی رسمی اولش آن چیزی نبود که هواداران النصر انتظارش را داشتند.

او در اولین بازی خود در لیگ مقابل الاتفاق و در سوپرجام عربستان مقابل الاتحاد موفق به گلزنی نشد. اما بار سوم جذابیت داشت. رونالدو با یک پنالتی مقابل الفتح حساب خود را باز کرد و با باز شدن دروازه به نظر می رسد در حال شکستن انواع رکوردهای گلزنی عربستان است.

رونالدو در جدال خارج از خانه مقابل الوحده هر چهار گل را به ثمر رساند. النصر در این بازی با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.

دو توپ خوب از هم تیمی هایش غریب و الناجی، بازیکن پرتغالی را تک به تک با دروازه بان رها کرد و مهاجم سابق رئال مادرید روحیه ای مهربان در مقابل دروازه نداشت. او قبل از نیمه دوم دو گل زد. تماشاگران آتش گرفته بودند. در حالی که هنوز دو گل دیگر در نیمه دوم باقی مانده بود.

رونالدو چه رکوردی را شکست؟

این شصت و یکمین بازی رونالدو با سه گل یا بیشتر بود و 500 گل باشگاهی را رد کرد.

اولی با پای چپ، دومی با پای راست، و لغزش توپ از زیر پاهای دروازه بان به ثمر رسید. سومی از روی نقطه پنالتی و چهارمی ناشی از خطای دروازه بانی بود.

4 بار گلزنی برای اولین بار در لیگ عربستان
4 بار گلزنی برای اولین بار در لیگ عربستان

رکورد او در عربستان اکنون سه بازی لیگ و پنج گل است. او تنها هشت گل از بهترین گلزن فعلی لیگ عربستان فاصله دارد.

رونالدو اکنون در طول دوران درخشان خود در 61 بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. با این برد، النصر با یک بازی کمتر و امتیازی برابر با الشباب در صدر جدول باقی ماند.

پوکر رونالدو چند روز بعد از تولد 38 سالگی

کریستیانو رونالدو روز یکشنبه 38 ساله شد. علاوه بر برگزاری جشنی صمیمی با خانواده و دوستانش، مهاجم پرتغالی با غافلگیری هم تیمی های جدیدش مواجه شد.

هنگامی که او به تمرین رسید، دوربین ها قصد خود را نشان دادند. رونالدو از قبل می توانست نقشه ای که برایش کشیده اند را حس کند.

در زمین، کل تیم النصر منتظر او بودند و دور میزی چیده شده بودند که روی آن کیک تولد مهاجم سابق منچستریونایتد گذاشته شده بود. روی کیک تصویری از رونالدو همراه با کلمه “تبریک” وجود داشت!

این نشان داد که این کهنه کار به راحتی در باشگاه جدیدش زندگی می کند. اگرچه بیش از سه بازی طول کشید تا اولین گل رقابتی خود را به النصر بزند.

با این اوصاف، باشگاه همچنان از حضور او خوشحال است و این از این واقعیت واضح بود که هم تیمی هایش خیلی سریع تولد او را جشن گرفتند.

علیرغم اظهارات رودی گارسیا مبنی بر اینکه رونالدو فوتبال خود را در اروپا به پایان خواهد رساند،.در حال حاضر هیجان واقعی وجود دارد که بازیکنی با چنین جایگاه معتبری فوتبال داخلی خود را در عربستان سعودی بازی می کند.

Pooria
10 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *